Treårstest 2009
Hjälp mig fylla på listan!
9/5 Plönninge, Halmstad
16/5 Riala, Norrtälje, RPAF - Eva Gudmundsson & Carina Lockwall (även Talangjakt för tvååringar)
17/5 Örebro, ÖPAF - Eva Gudmundsson & Liselotte Erixon
26/7 Hedenslund, Dalarna, DPS - Marianne Lindberg-Leffner & Elisabeth Ljungstorp
22-23/8 Åstorp, NVSH
12-13/9 Nybro, SSPF
13/9 Nossebro, SPA
Det blir tyvärr inget för ponny i Västerbotten i år… 
#1 Det är synd om er däruppe. Men skulle ni vilja ha en minisemester så vet du vart du kan komma och bo/stalla GRATIS:) I Juli, bra månad:)
#2 låter kanon *hihi*
Meningen var att det skulle bli även för ponny här i Umeå, men det föll på domare. Men nästa år, då är även ponnyer välkomna till 3-årstest i Västerbotten! :-D (typiskt, har själv två st 3-åringar i år som jag tänkte starta…*grr* Får se om det blir ngt i Sunsdsvall… Endast 25 mil enkel väg…)
#4 25 mil?!?! Det är väl bara ett stenkast?
#5 ja det är ju grannbyn *s*
#6 Nu Jenny får du & Magnus planera in semestern. Ni åker på 3 årstest här, hästarna tar jag hand om när ni gör icke hästrelaterade saker. Tänk på det iaf. Vore ju himla roligt att få träffas & umgås..

24 maj Ekerö, Stockholm - Shetland Öst
KG Svensson och Elisabeth Ljungstorp.
Även talangjakt för tvååringar.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#0 Hanna, har du koll på var det ska vara Talangjakt i år? Kan du inte göra en sån här bra lista för det också i s f? 
*putt*
#7 hihi ja det hade inte varit helt fel :-)

Färsta, Norrland 2-3 maj Mellersta Norrlands Hästavelsförening
Gränna 10 maj Ölmstad Rid- och Körsällskap
Bollerup 10 maj Österlens hästvänner
#12 Tack 
Nya listan:
2-3/5 Färsta, Norrland, Mellersta Norrlands Hästavelsförening
9/5 Plönninge, Halmstad
10/5 Bollerup, Österlens hästvänner
10/5 Gränna, Ölmstad Rid- och Körsällskap
16/5 Riala, Norrtälje, Roslagens Ponnyavelsförening - Eva Gudmundsson & Carina Lockwall (även Talangjakt för tvååringar)
17/5 Örebro, ÖPAF - Eva Gudmundsson & Liselotte Erixon
24 maj Ekerö, Stockholm, Shetland Öst KG Svensson och Elisabeth Ljungstorp (även talangjakt för tvååringar)
26/7 Hedenslund, Dalarna, DPS - Marianne Lindberg-Leffner & Elisabeth Ljungstorp
22-23/8 Åstorp, NVSH
12-13/9 Nybro, SSPF
13/9 Nossebro, SPA