Åstorp 5 nov
Det vore kul att veta vilka som ska dit, så man får lite ansikten till inläggen så att säga :) Skriv gärna vilken häst ni ska ställa ut också.
Ursäkta mina dåliga geografikunskaper men var ligger Åstorp?
Vad händer där?
Åstorp ligger cirka 2,5 mil från Helsingborg. Nordvästra Skånes Hästvänner ska ha utställning där.
jag ska försöka åka dit för att titta i allafall
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Ja det vet jag var det ligger. Det var bara stora hästar va som skulle visas?

Jag ska ställa ut alla mina 3 hästar Fannytösen, Dalsgårds Fatima och Frans Feanor. Ska bli spännande och se vad Fatima går för har aldrig ställt henne förut.

Är inte den utställningen för alla ponnyraser? Vem är domare?
morgan är den ena så mycket vet jag
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#8 Jag tycker att ditt russto är så fin!

#9 Tack Hanna jo jag gillar henne skarpt med och just att hon faktistk har så fint huvud tycker jag för att vara russ *ler* : Jag hoppas bara att hon får precis lika fina poäng nu som hon fick i somras , men man vet aldrig men det är kul att kunna ställa ut dem också lite granna ju. Annars är det ju bara shettisarna inte ens Welshen får ställa ut sig *ler*

äntligen tillbaka! Guuud vad jag saknat surfandet efter nästan 2 veckor utan dator (vi har flyttat).
Ska till Åstorp på söndag. Amulette ska åka med. Har inga som helst förväntningar…. hon är fetare än någonsin…. hade hellre tagit med Samantha & Salsa, men då hade Amulette blivit själv hemma och det vill jag inte.
Det var som katten att jag missat den utställningen!
Kollade bara syds hemsida och där var ju inte fler utställningar. Vilken tid är det på söndag?
Skulle varit kul o visa henne en gång. Har aldrig visat henne själv o hon är bara visad som 1 eller 2-åring. Nu är hon 14 år.

#8: Nu är jag ju inte russmänniska … men vilket vackert sto du har!

Fick katalogen idag och såg att de inte var klassindelade(vad jag förstod) och fick lite panik!!
Kan ju inte visa 3 st samtidigt nån som kan hjälpa mig att visa en av dem?
#14 Jag har aldrig visat innan, så tyvärr kan jag inte hjälpa dig…

#14 Tack så mycket ..
Men Emma tror du inte att det delas på något vis ändå men han har inte delat upp det ..
Står ju sammat tider på framsidan tex att vissa katalognr ska visas, och sen så tror jag väl inte tex att russen ska visas i hop med Coonemarorna väl ,?

#12 Det börjar kl. 10. Men om du bara vill se shettisarna så startar de kl. 14. 20 st shetland är anmälda, hoppas alla kommer. Det är en kallblods- och ponnyutställning som Nordvästra Skånes Hästvänner (www.nvsh.se) anordnar, så Shetland Syd är inte inblandade i den.