God morgon 12 Mats
<Morrn morrn
Igår var de full rulle i stallet. Lee och Ovita hade skaklar efter sig. De gick hur bra som helst. Hoppas kunna köra en i kväll. Men måste även trimma de sista på hästarna. De blir båda stona som får åka med till Frillesås. Sanne har övertalat mig
Så kommer hovis idag också =)
Nu ska jag äta frukost och sen åka till jobbet
ha en bra dag

Go morgon
Jag blir hemma idag oxå, allt enligt vad doktorn sa, Milla…
ska försöka putsa lite träns idag, det är inte så ansträngande, kom på igår att jag ej har något bett till Yaght, han ska ju visas på Söndag, men jag får ut o leta i lådorna..
Idag har vi hela 8 minus här på morgonen, men det ska bli varmare framåt dagen, så skönt när det töar lite varje dag.
Nu ska jag äta lite fukost innan jag väcker barnen. Ha en bra dag alla där ute !
God morgon!
Det var det tills jag tittade på termometern…
-20 "!! Brrr, har ju haft +-o nu ett tag..Men det ser ut o bli fint iaf..Hade tänkt åka o bada nån ponny idag men dom planerna blir nog lagda på hyllan..
Få se vad som sker istället.Blir lite jobb hemma först.
Var ju till läkaren igår och nu ska man äta nå mer tabletter, hade tydligen lite zinkbrist den här ggn.. Har ju visat lite såna där brister på senare år .Tydligen så klarar tarmen inte av o ta upp lika bra längre som den borde..
Nu ska jag hjälpa kidsen och bli klar till skola / dagis.
Hoppas ni får en bra dag..

God Morgon!
Även här är kallt idag, -8 och strålande sol. Men enligt SMHI kommer det nu på fm. in upp till 1 dm snö…..
Här måste röjas lite idag men först ska pållarna få sitt.
Ha en bra dag alla!

God morgon, här är oxå kallt och strålande sol vilket verkligen värmer en!
Blir studiebesök med skolan i dag. Sen ska en kompis kille laga min bil bromsarna ligger på… Skruttibangbang….

Zettan säger du bara Godmorgon till 12 st Mats
god morgon 12 mars ;-)
Här har det också varit minus men solen skiner och det är fint väder .
Ska snart fixa till mig och sen avlämna sonen på dagis innan jag ska köra och jobba.
#5 Såg oxå att vi säger god morgon till Mats! Hi hi
God morgon!
Här är det minus men strålande solsken. Blir nog väldigt skönt mitt på dagen. Ska gå och duscha nu för matilda ville rida Bill nu på förmiddagen. Börjar jobba 15.00 idag. mne är ledig fredag, lördag och söndag. Himla skönt.
Ha en bra dag!
God morgon!
Idag blir det storstädning i stallet o promenad med timotej i detta strålande väder.
ha en bra dag!