Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett23-säljes
Läst 1665 ggr
Saiop
0

valack utlånas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Jag undrar om det finns någon här ute som har intresse av att låna en shettis?

Jag har en shettis vallack som är född 1993, han heter Lilla Vargen och är 1.03,6 i mankhöjd och kraftigt byggd. Lilla Vargen är e. Patrons Winkler och u. Rödluvan. Jag undrar om det finns någon där ute som har intresse av att ta Vargen på foder och ha honom som ridhäst, då han inte är hundra procent säker i körningen. Vargen har i sina dagar tävlat i trav, monté, ponnygalopp, hoppning, dressyr, klassisk körning och så var han med i globen horseshow 2004. Han har även gått många år på ponnyridning vid julmarknader där han är väldigt lugn och trevlig. 

Jag söker nu en liten tjej eller kille som skulle vilja låna Vargen som ridhäst, han är väldigt snäll i ridningen tills man börjar ställa större krav på honom, då måste man bevisa för honom att det är du som bestämmer. Han går ju självklart att köra också, om en erfaren vuxen vill, dock är han en anning bakrädd efter en olycka som hände för ungefär 4-5 år sedan, men det är knappt man märker av det. Vargen är en anning speciell, inte på ett dumt eller elakt sätt, men jag kan förklara mer om det, ifall det finns någon som är intresserad.

Så skicka gärna ett mail till mig om du är intresserad och berätta om dig själv och vad du har att erbjuda Vargen. Jag är inte intresserad utav att sälja honom utan bara för utlåning. Jag lånar gärna ut honom så länge man vill ha honom, då jag har fullt upp med mina två russ.

Mail: Latjolundin@hotmail.com

Saiop
0

Någon?

icansson
0

var finns han?

Saiop
0

Han finns i Rö, ca 50 min norr om stockholm

icansson
0