Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 1188 ggr
ingrid
0

Fredagen den trettonde...

Nu är ju snart fredagen den trettonde över.

Har ni märkt av otursdagen?

ingrid
0

I göteborg har oturen slagit till iallafall. Har sett en allvarlig trafikolycka (bilarna skrot, massor av brandmän, poliser och ambulanser) och en mindre brand idag. Alltihop nära där jag bor

Ellinor Johansson
0

När jag var i Nyköping i kväll kom jag på att jag behövde köpa kattsand. Valde mellan ICA Kvantum och nyöppnade Netto. Jag tänkte åka till Netto för jag har aldrig varit där med körde fel och hamnade på ICA. Jag betalde min kattsand 19,04 samtidigt yxrånades Netto. Känns som det är min tur dag istället.

Pheobe
0

Var i Mamö på bio igår och det var lite pådrag med poliser där (vet ej vad som hänt) men då jag skulle köra hem, har 10 mil till malmö, så sprang två bambis ut på vägen då jag hade 2 km hem. "missade" att köra på dom dock med min nyrenoverade bil. Så nån otur hade jag inte. Inte mer än att jag fick ont i halsen igår men det kan man väl få vilken dag som helst.  Glad

Annelie-P
0

#2 Högst otrevligt, tur du körde fel. Säger som er ex-granne sa någon gång då vi satt och ammade på er stallbacke och han var pratsam - Nyköping är rena rama vilda västern.

Emma-Andersson
0

vet inte om jag kan jämföra mig med er men igår råkade jag slinta med en av mina svindyra kockknivar och slå ett stort hack i eggen mindre kul ska skicka iväg den på måndag för att se om den går att rädda.

icansson
0

jag hade en oturdag igår som man kan läsa i tråden jag skrev inatt så fick vi bilen sabboterat IGEN…

Osenta hade rymt in till ett par varmblod som jag delar stallet med hittade henne svettig o så haltade hon men hoppas de e bättre idag.

Sotingetroll
0

Själv fyllde jag år och hade absolut ingen otur alls :D

Annette
0

Förutom att jag höll på att mörda min symaskin avlöpte allt utan missöden.

Kimpa
0

Skrev ut en vägbeskrivning från Eniro då jag skulle avelsvärdera min hingst på just fredag den 13:e. Körde fel 4ggr och totalt blev resan 1 timme längre än beräknat.
Som tur var hade domaren fastnat i köer och vi hann i tid iaf.
Och jag åkte hem med en godkänd hingst!Skrattande Så jag måste säga att det både var en tur dag och otursdag.

Denna kommentar har tagits bort.
VeronicaP
0

Själv märkte jag väl inte av det så där mycket , jag springer ju och slår mig titt som tätt ändå och har mina blåmärke så det var som vanligt.

Dottern däremot körde och välte med sin moppe hm som hon fick i tisdags och backspeglen och repor blev det , men hon klarade sig bra som tur var då hon ska visa häst i morgon (hon gnällde lite idag om ont i foten hm bit ihop *S)

Johanna-Granberg
0

#9 Grattis till en nygodkänd hingst!

Emma-Andersson
0

#9 grattis!

JMax
0

Hörde nånstans att varken fredagen den trettonde i februari eller nu är den äkta utan den kommer i november i år. Nån som vet?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hanna-D
0

För mig var det en riktig turdag, jag fick fast tjänst på jobbet trots anställningsstopp inom hela myndigheten - det måste väl vara riktigt mycket tur!

Kimpa
0

#12 & 13. Tackar tackar. Känner mig så malligFlört!

Emma-Andersson
0

#14 hur menar du äkta?

Hanna-D
0

#14 Hörde något om det på radion men minns inte exakt vad dom sa.