Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 647 ggr
icansson
0

varför

Nu har det hänt igen….någon har sabboterat vår bil.

Första gången märkte vi inget på natten men när vi skulle iväg på morgonen va framrutan sönderslagen o ena skärmen på bilen intryckt. Trodde de skulle sluta…vi gjorde en polisanmälan men då vi inte vet vilka det är så kommer man inte så långt vi fick betala självrisken på bilen o fick rutan fixat men framskärmen stod de inte för.

Nu inatt sitter jag vaken då vi kommer ut o ser att båda våra bilar är punkterade på alla däcken. Man ringer polisen som vi gjorde första gången men de kommer inte ens ut för att titta på skadorna,precis som första gången de hände……

Vet inte om de är nån som vill oss illa eller om de är några som bara busar….men de står flera bilar på gården o de har bara varit min o sambons bil som har blivit fördärvade.

Nu är jag trött på detta ska man behöva flytta för att de ska sluta. Många sömnlösa nätter o ilska som bara brinner mer o mer i mig….

Va bara tvungen o skriva av mej då jag inte kan sova…

Aribigga
0

Fy vad ledsen och arg jag blir när jag hör sånt här! Tycker verkligen synd om dig… *Tröstar så gott jag kan*

lurvponnyn.vimeddjur.se

AnTeX
0

oj va tråkigt!

sätt upp en övervakningskamera som spelar in när det rör sig runt era bilar!

så får ni dem på bild ifall det fortsätter!

Charlotte-Aveback
0

Usch, vad trist! Vad får människor att göra sådana saker?

Man skulle vilja ta dem på bar gärning …

icansson
0

ja nu e det bättre belysning uppsatt o kamera kommer att komma upp de måste ju ta slut någongång.

Emma-Andersson
0

#0 man blir så trött alltså!

Inte konstigt att vissa tar saken i egna händer ibland.

Stallmima
0

Det är så trist att människor inte kan låta bli andras grejer, hade de själva blivit utsatta så skulle de nog inte vara så glada.

Maliiin
0

Att inte folk kan låta bli andras grejor! Är det så svårt å skilja på mitt och ditt!? Verkar ju inte bättre. Stackars er!

HAde inbrott i min bil för lite mer än ett år sen.. Och dom slog in två rutor, snodde digitalkamera som oturligt nog låg i bilen och lite annat.. Man blir så ledsen!

Hanna-D
0

Usch vad tråkigt. Fick min bil sönderslagen för ett år sedan och vi vet inte vem som gjorde det. Enda ni kan göra är att försöka ta dem på bar gärning, filma är nog svårt i mörker.

icansson
0

#8 ja redan nu ikväll så tändes ytterlampan o jag rusade ut men de va falskt alarm. Tidigare idag va de två killar som slängde ivåg en slägga på bilen som ägs av vår granne, polisen kom o de har pratat med de som gjort detta men de e ju inte säkert de finns någon koppling de det som hänt oss. måste säga att man tassar på tå hemma o är faktiskt rädd har fått samtal med dolt nummer till mej idag o när jag svarar läggs luren på.