God morgon 17 mars
God morgon
Här faller regnet ner från himelen. Inget vidare kul. Nu blir de isgata igen
. Ska se hur de ser ut i kväll om man kan köra en runda.
Först väntar jobbet sen måste jag tvätta lite. Tvätthögen är större en den rena högen 
ha en bra dag alla
GOD MORGON!
idag bär det iväg till ullared. Blir lite inköp som kläder o givetvis något till pollarna.
ha en bra dag!
Godmorgon!
Här har regnet öst ner hela natten o nu efter morgonrundan ser hundarna(shelties) ut som taskiga disktrasor
.
Vågar inte tänka på hur tjejerna ser ut i lösdriften
.
Ska ut sen o se hur bedrövliga de ser ut i sina mammut pälsar, kanske får plocka in dom i natt så de får torka upp ordentligt då det fortfarande vräker ner o inte ser ut att sluta än på ett tag.
På + sidan så är all is o snö borta nu så om det nu inte fryser på så har jag nu barmark o vi ska äntligen ut o träna!
Ha en trevlig dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God morgon!!!
Ser ut att bli en fin dag, solen är redan framme. Ska snart åka ut till pållarna o sen blir det jobb. Annars har jag inget planerat för dagen
Ha en fin vårdag allihop!!!

God morgon
Här har det regnat och blåst för fullt hela natten, nu skiner solen och det blåser förståss lika mycket fortfarande hm.
Hästarna ser inte allt för roliga ut om man säger så.
Nä nu är det snart jobb som gäller .
God kväll
Har varit på utbildning idag - räddningstjänst. Mycket som snurrar där uppe nu! Blir en lugn kväll vid tv:n.
Ha en fortsatt bra dag/kväll.