Vreta på lördag - mat
Enklare servering finns står det i katalogen. Är det någon som vet på ett ungefär vad som finns? Eller är det säkrast att ta med sig middag hemifrån. Skall man klara en hel dag ute i kylan gäller det att ladda upp med både kläder och mat.
Frågar här, så kanske fler får nytta av det om någon vet svaret.
I västerås var det också enklare servering och då hade de korv med bröd, smörgåsar, kaffe, dricka och lite kaffebröd.
På Valla, samma arrangör som på Vreta, vill jag minnas att det fanns äggmackor, korv m bröd samt fika. Duger väl åt oss som inte är så långväga, dock fanns ingen ordentlig VARM mat där…
Kanske kan ordnas fram en micro så man kan värma medhavd mat ex fryst färdiglåda??????? (Lotta???)
En avstickare från ämnet… är ridhuset uppvärmt eller ska man klä sig á la Michelingumma? 

Jag satsar på Michelinvarianten. Det går ju alltid att klä av sig. (Ja, inte allt förstås.)
Jag har ingen aning om ridhuset är uppvärmt då det är första gången vi ska vara i deras nybyggda ridhus. Så klä er varmt!!
Till serveringen: Det kommer att finnas varmkorv, mackor och toast. Även varma drycker som kaffe, the och choklad. Sen finns ju allt det andra som kaffebröd och lite godis så klart 
Amor vincit omnia