God Morgon 20090318
en ledsam morgon. Lilla Roze tog sitt sista andetag vid halv tolv i natt. Nu är man helt tom.. ledsen, undrande och trött.
ska försöka ta mig till jobbet, men kommer nog hålla mig undan från folk idag, nu får vi försöka fixa någon som kan gräva i denna frusna marken.. inte så lätt..
tack alla ni underbar människor som visat oss sitt stöd. Det betyder enormt mycket.

God morgon
De var jätte tråkigt att höra Sanne. Lider verkligen mer er. Livet är bra orättvist. Mina tankar går till er.
Här är allt bra. Lite småtrött bara. Igår satte jag vagn på Ovita och hon var hur duktig som helst. Hon gör stora framsteg. Hoppas kunna jobba vidare med henne i kväll.
Ha en bra dag alla

Gor morgon .
Kram på er Sanne.
Här skiner solen och jag ska till tandläkarn idag igen , det han försökte göra med min stiftand som hade gått av endast lite mer än 1 år gammal har i allafall inte hållit den ramlade ut igen.
Vet inte hur han har tänkt lösa det , jag tycker ju att man borde få en ny stiftand gratis , de ska väl i allafall hålla i minst 5 år kan man ju tycka och garantin borde ju vara i 2 år .
Igår körde jag Betis och körningen går bra , det är värre det här med att röra hans kropp , jag börja bli nervös och undrar om det aldrig ska gå över hm.
Ska jobba lite senare idag .
Godmorgon!
beklagar er förlust Sanne…
Idag började dan perfekt m strålande sol o fryst/torrt på backen. Hundarna var lyriska på morgonrundan o bara rusade runt, den som ändå hade deras energi
! Vi var ut i skogen nästan 1 tim o nu känner jag mig laddad inför Shavf´s årsmöte ikväll.
Ska ut o tömköra lite pållar sen, ska bli kul att äntligen komma ut o jobba.
Ha en bra dag!!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God förmiddag!
0# tänker på er!
Idag är det strålande väder så ska ut o ta en promenad med fika med pollarna idag.
ikväll åker vi till växjö då vi är inbjudna till jula.
ha en bra dag alla!
Sänder återingen ett deltagande i eran sorg, vet presis vad ni går igenom. Men här skiner i alla fall solen, hovis har nyss åkt. Tagit av skorna på Wilfred och verkat endel ston + unghästar./Gunilla.
Jag tänker på Er i sorgen.
Godmiddag!
Tänker med på dig i din sorg.
Skickar en styrke kram med här
God eftermiddag
Ska åka till jobbet om ungefär en timme, kvällspassen är alltid sååå sega. Hästarna myser i vårsolen, det blåser och solen skiner - underbart!
Ha en bra dag allesammans!