Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 1186 ggr
zettan
0

God morgon 19 Mars

Morrn morrn

Här hör man fåglarna kvittra tidigt på morgonen. De känns verkligen som vår. Isen i hagarna är näst intill borta. Något hästarna älskar för då blir de så fina när de rullar Tungan ute.
Idag blir de först jobb sen blir de stallet i eftermiddag. Tänkte hinna köra Rosa idag och även sätta Ovita i vagn igen.

HA en bra dag

sanne
0

God Morgon

idag känns det lite bättre, men det är många tankar som far runt i huvudet. Natasja mår bra ivf, juvret går tillbaka som det ska o hon har lugnat sig nu.

tackar alla ni som hört av er på ett eller annat sätt, det värmer och betyder jätte mycket.

min dator ska strax in på service ?! då den har fått en skada, så hinner inte jag tacka alla beror det på att jag ej har någon maskin !

hoppas alla får en bra dag.

runas
0

Godmorgon!

Vinden som ven igår har avtagit o nu känns det inte som -15 utan mer som de -3 som vi faktiskt har.

Idag står det stall, stall o stall på schemat.

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

SannaHolmgren
0

Godmorgon. Kaffet är slut, annars är allt bra.  Jag ska jobba ikväll, och förmiddagen ska gå åt till att städa en smula, bilen bland annat. Lite tid får jag ge hästarna. Ska tömköra bägge tänkte jag, Muller har blivit lite ringrostig nu i vinter, och vår nya Merlin ska bara få gå några minuter och träna på att stå still.

Mulla
0

GoMorron!

Gud vilket väder. Solsken och hyffsat varmt! Känns som att det finns ett slut på den här vintern iallafall!

Idag ska ja jobba. Blir förmiddag. För efteråt bär det av till hundklubben för träning med Arrak.

Gracia får ledigt idag, hon är mer vild en tam just nu och ja fattar inte vad det är! Kan de va vårkänslor?

Jaja, Ha en trevlig dag!

ThiffannyJ
0

Godmorgon!

Har precis kommit in efter en timmes morgonpromenad! Skönt i solek och fåglar som kvittrar!

Ska i väg och handla nu, ska baka lite tårta tills i kväll! Ha en bra dag alla!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

polgara
0

God förmiddag!!!

Här skiner solen o det är härligt vårlikt ute. Hästarna är fodrade o utsläppta i ny hage för vinterhagarna blev för leriga.

Snart ska jag iväg o simma det är så härligt för kroppen framför allt min onda rygg. I eftermiddag blir det mockning o avborstning av fällaned lurvbollar.

Ha en bra dag i solskenet allihop!!!

UG
0

God förmiddag!

Åh vad du är duktig som promenerar!

Idag ska jag iväg med jobbet på konferens med övenattning, ser fram emot det. Hade igår samtalsgrupp med ett gäng ungdomar, kvällens ämne var sällskapsdjur ;-) Härligt med ungdomar, de är så positiva!

Ha en bra dag alla!

SaraDoos
0

Underbart väder! Man får verkligen en kick av solen Skrattande sitter på jobb till halv fem, sen ska vi hämta en av bilarna som är på tillfixning (får ny framruta) och sedan raka vägen till stallet. Dra av päls och om jag hinner innan det blir mörkt: träna Salsa, står på schemat idag.

Annars en lugn kväll, ska kolla på dvd:n "Rallybrudar" med mannen.

Hanna-D
0

Solsken och snöoväder, vädret kan inte bestämma sig alls idag… Har varit iväg och löshoppat tre hästar under morgonen, de var jätteduktiga (och busiga!).

Stall och allt annat hemmavid är klart för idag, vet faktiskt inte vad jag ska hitta på resten av dagen. Skönt att inte ha några planer faktiskt.

Ha en bra dag!

ingrid
0

God eftermiddag

Idag har min hund varit billig… Var iväg och köpte fler överstrykningspennor (100 m hemifrån) när jag kom tillbaka hade Oppi roat sig med att tugga på mobilladdaren, ett paket plåster, en vatten flaska och (den stora katastrofen) lapparna som markerar viktiga stycken i min litteratur!!! Hon hade dragit ut lapparna fullständigt vilket betyder att jag har flera 1000 sidor text att titta igenom och markera om, dessutom måste jag komma ihåg vilka stycken jag ansett viktiga. Skrikandes Hade tentan på måndag och hade inte tänkt ägna mig åt detta….

Det positiva är väl att böcker och papper är hela hon har bara tagit markeringslapparna.

#9  Vad duktig du är! Tog planets passagerare aldrig slut igår…Oskyldig

Ha en trevlig kväll

Hanna-D
0

#10 Nope men det var upptaget när jag ringde upp (ovanligt Flört)