uppvisning agility
Är det någon som skulle vara intresserad av att visa upp ponnyagility i samband med ett hästrally i Ljungby i sommar?
Troligtvis kommer det att vara den 12/7, en lördag, i samband med deras avslutning och maskerad. Hästrallyt startar den 10/7 för den som är intresserad av att vara med på det också. www.hastrally.com

Puttar.
Är det någon eller några som vill visa upp agility under hästrally-evenemanget?
Gärna, men det ligger dessvärre typ 80 mil neråt :/

Jag funderar på att anmäla mig till rallyt med mina tre hästar så jag skulle nog kanske kunna visa lite agility också!

Skulle vara jättekul. Hindermaterial kunde de ordna på plats, så det är ju bara hästar som behövs.
Hade varit jättekul, men jag tror inte vi reder ut att träna in agillity på egen hand här hemma. Ingen mer i växjö som skulle vilja träna ihop med oss i så fall?
Skulle gärna vara med på rallyt, men vågar inte riktigt. Vi har ju "bara" en shettis, och är inte så hästvana. Har ju dessutom en ganska ful vagn och en ful sele, så även om det funkar bra så är vi inget snyggt ekipage. Sen är vi såna nybörjare, har bara kört häst de senaste åren. Alla såg så snygga och proffsiga ut på bilderna.

#5 Kanske du kan låna sele och vagn av någon för den dagen? Annars spelar det nog ingen roll om selen är snygg att se på bara den sitter skönt på hästen.

jag måste prata lite med min groom om allt..
så ska vi se vad vi kan göra!

Puttar, om någon är sugen.
#8 Vad säger groomen?

han är osäker just nu… så vi avaktar så länge!