Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 685 ggr
zettan
0

god morgon 21 mars

God morgon Precis hemkommen från stallet. Lee och Ovita hade haft de skönt ute i natt. De hade halm i hela ansiktet och stod vid grinden och väntade på frukost.
Hade bara en box att mocka idag så de är fixat och klart.
Dagen kommer att gå till att försöka ordna transport för att få hem min häst. Priset för hästtransportörer är så dyrt. Önskar så man hade eget körkort så man kunde åka och hämta själv.

Hoppas alla får en bra dag.

ElisabethA
0

God morgon!
Var uppe kl 5 och släppte ut hästarna. Solen sken in genom förstret och väckte mig… Några minusgrader har vi idag och det är helt underbart ute!

Sambon har idag åkt till Arvidsjaur som ledare till en hajk, så jag har det lugnt och skönt hemma i helgen :) Ska ut och träna idag och så lär jag nog baka en rulltårta för jag är lite sugen på det Skäms

Hoppas alla får en bra dag!

Silenos
0

Jag är fotfarande förtvivlad efter gårdagen, då jag förlorade steg 1 mot en fodervärd som inte hållt vad hon lovat när det gällde min häst.

Ninnii
0

God morgon!

Börjar jobba klockan 11 idag och slutar 15.30. Idag ska min systerdotter komma och sova över, när jag slutat jobbet. Idag ska Bill vila, så det blir en lugn dag!

Ha en bra dag!

monzun
0

Godmorgon.

Sitter å funderar på vad jag och sonen skall hitta på idag. Något måste man ju göra.

balotte
0

God morgon!

Hästarna är ute och huset är städat, ska åka och handla sedan blir det hästgöra hela dagen sååå skönt att vara själv hemma. Och nu har solen börjat titta fram ocksåCool.

Ha en bra dag alla!

Annelie-P
0

God eftermiddag

Kanonfint väder, snön smälter och vi har varit ute och eldat hela dagen. Skönt att få bort kvistar, sly och andra småsaker. Nu ska vi duscha och sedan är vi bortbjudna på middag, perfekt.

monzun
0

Vi åkte till huset och fixade och grejade lite i trädgården, sen åkte vi till sonens farmor. Så vi har vart ute nästan hela dagen. *skönt*

Hanna-D
0

Go' kväll!

Första lugna stunden på hela dagen… Började tidigt i morse för att hinna med en del i stallet innan det var dags att ge sig av mot Bosön på Lidingö för att gå Kompetensbevis-utbildningen. En trevlig dag men mycket lagar och paragrafer och annat att ta in. Ska åka och jobba om två timmar, hoppas på en lugn natt.

Ha det gott!

Mandah
0

Säger samma, go kväll. :)

Gick upp väldigt tidigt idag, och gick ut o släppte ut hästarna, det var verkligen jätte fint väder idag, vi hade sol och 13grader ute!
Jag mockade alla boxar direkt, sen körde jag min ena shettis.
Sen så hjälpte jag mamma & pappa o räfsa m.m, jätte skön dag idag med andra ord! :D
Hoppas på lika fin dag imorron.. :)