God morgon 23 Mars
Morrn morrn Det ser ut att bli en fin dag idag. Töserna som sover ute på nätterna njuter. De har halm över allt på morgonen
. Rosa sover inne som sällskap till d ponnyn. Men Rosa vill alltid in så hon sover gott i spånet den damen.
Ska strax åka vidare till jobbet. Sen i eftermiddag/kväll blir de pyssel i stallet och eventuellt lite körning.
ha en bra dag
God morgon!
Började snöa igår o nu idag så har vi ett nytt vitt täcke ute, vart tog våren vägen? Dagtid så har vi haft +5 o soligt med härligt torr barmark och nu…
Är less på snön nu.
Annars så står det pälsvård på schemat som vanligt.
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
GoMorron.
Snö här med. Vill inte ha snö, vill ha VÅR nu!!!
Ska snart lämna sonen på dagis å sen vidare till jobbet.
God morron!
Här blåser det som bara den..usch hatar blåst! Fast torrt o fint bllir det ju av det..
I dag blir det ett möte m friskolegruppen. Innan dess vill jag hinna rida, rykta o helst satt upp ngr stolpar i sommarhagen så småpållarna kan gå ner där snart..skönt!
Ha en bra dag alla!
God Morgon! Vart tog våren vägen? kom tillbaka!
Nu åker jag och jobbar medan Marcus, som är föräldraledig, åker på med barnen på barnsång.
Ha en bra dag alla.

God morgon!
Här har vi -10 och lite lätt snöfall. Riktigt mysigt. Jag har inget emot att våren väntar lite till även om det är skönt när solen värmer :)
Vet inte om jag ska jobba idag. Jag får väl se om jag blir inringd om en sisådär 20 minuter… Det är lite jobbigt, men hellre det än inget jobb alls…
Hoppas alla får en bra dag!
God morgon!
Här skiner solen, men det blåser kallt dom har hotat med snö här också. Till helgen skulle våren vara tillbaka.
Hästarna är ute och mumsar på sitt hö. Idag blir det jobb som vanligt sedan ska jag försöka hinna med och köra lite.
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Här är det -4 och det har kommit minst 8 cm snö igen
nu får det räcka , är så mätt på snö nu..
En ROLIG nyhet är att jag har fått lekt tandfe`för första ggn
.Erik (3,5 år) röck ut Wilmas första lösa tand igår när dom lekte häst
Hihi ,Wilma kom ner med blod runt munnen halvt glad halvt chockad,"kolla va lillebror har gjort!! " Och nu på morgonen satt hon med glaset " Kolla mamma!! Det är en peng istället för tanden, hon finns!!"
Idag ska jag beställa selen, hoppas man kommer fram nu då…
Ha en trevlig dag!

God morgon eller god och god.
Idag hade jag hellre legat kvar i sängen är helt täppt och ont i halsen men det är bara att bita ihop och gå och jobba, det blir väl bättre under dan får jag hoppas.
I natt har det blåst storm här och regnat värre än värst , det blåser fortfarande väldigt mycket men har nog minskat något i alla fall och det regnar inte längre.
Idag är tanken att jag ska träna så därför hoppas jag att det är tillfällig morgon förkylning så jag får tränat har inte kunnat göra det på några måndagar nu och jag behöver verkligen det.

God förmiddag!!!
Har jobbat inatt så jag är lite lagom trött, Hästarna är fodrade o dom som står på stall utsläppta, lillgrabben har jag kört till skolan o ska iväg med bilen till verkstan sen. Sova får jag göra senare om jag hinner. I eftermiddag/kväll blir det mockning o hästvård.
Ha det bra i solkenet allihop!!!

god morgon! Sol, men vääääldigt blåsigt ute.
La in nytt spån igår (kutter) och hästarna ser verkligen ut som kokosbollar på morgnarna…
Igår em var vi på shettisträff hos Emma och Salsa fick testa att löshoppa. Jättekul - tyckte jag i alla fall haha TACK fam. Krüger för att vi fick åka med er!

God morgon!
Här är det vitt och åter vitt ute igen, grrr, så trött jag blir. Blöta hästar och en återigen geggiga hagar, de som hade börjat torka upp nu i och med sol och blåst, suck.
Idag är man hemma med sjukt barn, vår lilltjej som vi utreder för laktosintolerans har nu fått börja med vanlig mat igen, med resultatet att hennes mage nu har brakat ihop totalt, så, efter att ha pratat med vårdcentralen så får man nu vara hemma ett tag tills hennes mage blir bra igen, efter att ha gått tillbaka till laktosfri kost, vilket kan ta ett tag då magen nu är så infekterad, stackare, jag lider med henne då hon har ont och magen inte fungerar alls.
Till råga på allt så har hon blivit förkyld och fått krupp, hennes astma spökar som attan, suck.
Så, idag har det bara blivit morgonfodring och sedan får pållarna snällt vänta tills min gubbe kommer hem ikväll innan det blir pyssel, om det nu går med genomblöta pållar…
Ha det gott och ha en bra dag ni andra
Fy nu är det snö på marken igen! Jag som hade hoppas på att det sla vara fint väder. Hoppas det blir det på lördag då jag ska tävla iallafall. Ska longera Bill i ridhuset ikväll. Annras är det en lugn dag här hemma!

Hela kyrkogården är snötäckt så den planerade finkrattningen blir det inget av med idag. Så jag stannar hemma och storstädar huset istället
. Går jättebra medan ungarna är i skolan och den nattarbetande maken sover sin Törnrosasömn.

hej
här har för en gång skull inte kommit snö ! vi har ju fortfarande liet kvar men inte så mkt, hästarna njuter ute i solen och det roligaste på hela helgen har varit att nu kan Jozo gå med de andra killarna utan att bli arg… dom har så kul o leker, det behöver han den lilla tjockisen
våade dock inte ta ut wendy idag, hennes fölning närmar sig o jag vågar inte riskera något mer nu, hon får gå ut när vi är hemma !
hoppas alla har det bra i solen !
God morgon. Solen skiner men det blåser lite. Har hängt ut årets första tvätt idag.
Skolorna är lediga, själva ska vi ut och röja lite träd enligt eu-bestämmelser.
En bra dag tll alla.