Tidningen är här
Så var helgen räddad.
Har inte hunnit öppna den ordentligt men på lunch så….
Åh, längtar hem!! Varför ska man jobba enda till 16.00, blir till att gå hem tidigare idag ;-)
Jag är ledig idag
Veritas odium paretFörvånad
Jag har oxå fått min idag!
Jag med :-D
Längtar, längtar, lyckos ni som redan fått bläddra i den

Vad glad jag blev att se att alla som fick Bruch i år skickat in kort.
Trots att det inte gavs någon längre varsel innan manusstopp.
Ett leende på läpparna spreds av Ainas insändare. Tant Nord (hittills iår) måste vara Kristina Korsbäck.
Ska titta i den så fort jag är klar m datorn, riktigt längtar….
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Blev så glad när ja gkom hem och fann tidningen i brevlådan. Inte en enda räkning idag utan bara shettis tidningen
Grannen undrade nog varför jag tog ett glädje skutt på gårdsplan
. Han skaka bara på huvudet haha.

Aha då får man se om den ligger i brevlådan när man kommer hem då :-)
Tidningen kom här också.

Ah, kanske kan lätta upp mitt annars så dåliga humör
! Skulle åka och titta på en B-ponny till dottern i eftermiddag. Ägaren har varit svår att nå per telefon men till slut bestämdes det att vi skulle komma som i måndags. Då (i måndags) skickade hon ett sms och meddelade att de var magsjuka. Ny tid bestämdes till idag, fredag kl. 4. Halv två kommer ett nytt sms, ponnyn är såld…. Inte kul att berätta detta för dottern
Trevlig läsning från årets Hollandsresa samt uppslaget/bilden med Morjoy Nickel och hans söner
bland annat "gott och blandat"…..
Jag fick den oxå idag även welshponnys årsbok i samma postlådelass… Vilken trevlig dag!

amen!
Har alla fått den??
#14 Man kommer direkt ihåg Morjoy, sådär härligt frostig tillsammans med sin familj
+ allt annat
VILL ÅKA IGEN, har ju "bara" fått uppleva detta 3 ggr, hittills
Även här kom den idag! Underbart men det blir inte mycket annat gjort, borde plugga och städa…
Har jag fel på ögonen? Jag ser inte flerårsutvecklingen gällande utställnings statistiken. Någon som kan hjälpa mig?
Jag kan bara hålla med herr Jeppson i hans utlåtande gällande generalmönstringen.
Och vilka fina bilder det är med *S*
Neeeej vad taskigt min tidning har inte kommit.
Det hjälper inte hur många gånger jag tittar i brevlådan……. Ni får ha så trevlig läsning ni som har fått den.
Nu finns det ju i allafall en anledning till att se fram emot att helgen ska ta slut.
Även vi fick den.. Tusen tack för snabb service. Tjejerna har kollat in alla och undra vart deras fanns med 
Jag klantade mig och betalade medlems.avg på fel konto så jag lär nog få vänta jag med…

Tänkte krypa ner i sängen med tidningen nu
Se hur långt jag hinner innan ögonen rammlar ihop 

Fick också tidningen idag. Dock var min mor snabbare än jag och hann läsa den först..
#6 Jag reagerade även negativt på hennes insändare. Men jag är ju fru negativ enligt många här…
Ialla fall tyckte jag det var magstarkt att skriva att de som inte var med i Holland var unga som redan kunde allt om shetlandsponnyer. Det tyckte jag var fult skrivet. Det finns ju faktiskt andra skäl också. små barn, jobb, ekonomi etc… Jag tyckte det var fult iaf.
Det jag hakade upp mig på var att småproppen till Köping den 20/9 verkar ha fallit mellan stolarna och fanns inte med!!
Är det ingen som kan svara svar på inlägg 18?

#27 Jag hittar den inte heller.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Shit! Då måste jag hämta posten idag alltså :D
lurvponnyn.vimeddjur.se

#26 Du får läsa det med glimten i ögat , jag tog inte alls illa vid mig , utan tyckte också den var himla rolig och bra .
#30 antar du menar mej? Nä jag struntar i vilket för jag tillhör dom som inte är tillräckligt intresserad för att åka. Men jag tycker ändå det var ett fult uttryck.

# 31 Jag skulle aldrig ta illa ta illa vid mig för nåt som Aina skriver, säger precis som Veronica att det var kanon bra skrivet.
Sen är det ju underbart att just du Pheobe som under de åren jag varit medlem på iFokus inte lyckats skriva en enda tråd utan pekpinnar och illa framförda åsikter tycker Aina utrycker sig fult.
#26 men på sista sidan fanns den med!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

#31 Jo det var ju till dig :-) du vet fingrarna vill inte som jag vill eller något sådant.
#28 Vad skönt då är jag inte helblind och totalförvirrad….Tack!
#32 Tack!

Har inte hunnit läsa allt, men dregglade lite extra över löshoppningsartikeln - vill ju ha med 3-åringen på 3 års test i år. Mycket bra artikel med bra info tycker en som är helt grön på området!
Jag har inte fått min tidning än vad gör man då? Jag betalade in på rätt konto det har jag dubbelkollat redan i januari.
Tacksam för hjälp!!!
#38 Ta kontakt med Kristina som håller i medlemsregistret.
#39 tack så mycket då ska jag prova det.
Fick just veta att hon är borta i två veckor. Nån som vet vem man kontaktar då????
Ingen som vet? man börjar ju få lite abstinens har när man läser om alla andra som fått sin….
# 42 vet precis hur du känner dig…
#42 Kom och hälsa på så får du läsa min…
Jag måste nog göra det snart
man tittar ju varje dag i brevlådan nu utifall den av någon anledning har blivit försenad men den har inte dykt upp än. Jag är ju så nyfiken att jag håller på att krevera…..