Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 952 ggr
runas
0

Godmorgon 26 mars!

Ja, så var det ännu en kall natt, nu är jag faktiskt less på minus grader i största allmänhet.

Har fortfarande ont i tanden då den aldrig drogs ut igår, gick inte, så nästa vecka ska den opereras bortRynkar på näsan!

Idag ska jag ha storstädning av flickorna då vi har kontroll av stallet imorgon.

Ha det gott!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Anette
0

God Morgon!

Just nu har vi -12 men solen är på G så graderna stiger snabbt och det kommer att bli en strålande vacker dag!Glad

Ska snabba mig på med städningen i dag så jag hinner njuta av det fina vädret.

Ha en riktigt härlig dag alla!

balotte
0

God morgon!

Vi hade också -12 men graderna har stigit lite, jag är också fruktansvärt trött på -grader jag vill ha lite värme nu. Jobba som vanligt sedan stallet. Väntar på bilder på en bil som vi kanske ska köpa måste bestämma oss innan den 1 April så vi får väl se.

Ha en bra solig dag alla!

Trine
0

Godmorgon!

Här är det -7 nu och solen kämpar sig upp genom molnen.Igår kväll snöade det lite igen..

Idag så ska Wilma stanna hemma för dom hade friluftsdag på skolan men hon ville inte och pratade med fröken så hon fick vara hemma men lovade att ta en ridtur SkrattandeHon var jättesvårövertalad.Flört Så vi packar matsäck sen och tar en tur lite senare.

ikväll är det bassängträning för mig.Nu ska jag skjutsa Erik till dagis, sen kolla hur nya ankorna har det.

Ha en bra dag!

Hanna-D
0

God morgon

Ännu en kall morgon. Längtar så till fölen men det är lååångt kvar.

#0 Operation! Får tandvärk bara jag tänker på det.

Ha det bra!

AusaBausa
0

God morgon!

Sol o kallt här..

Ska strax köra till jobbet men vill hellre vara hemma hos man o minstan som är lediga idag.

Ikväll ska jag på friskolemöte..vi ska ju ansöka om friskola så ansökan ska göras klar ikväll o sen är det bara att hålla tummarna.

Pållarna behöver en rejäl ryktgenomgång då dem fäller som bara den nu..

Ha en bra dag alla!

Moheda
0

Go morron!

Kallt här också, men det är lovat +grader framåt dagen. Hovis kommer idag! Skönt att få det gjort! Imorgon bär det iväg till Halland där vi ska titta på en C-ponny - mor & dotter-ponny! Nu ska "tanten" börja rida igen - om allt går braFoten i munnen.

VeronicaP
0

God förmiddag.

Har varit hos tandläkarn idag på morgonen och det var ju lugnt då de skulle sätta i stiftanden som hade åkt ut så jag hade väl inte så mycket att vara nervös för men det känns allt lite ändå.

Ska åka till jobbet och vädret är jättefin sol och lite blåst.