God Morgon 27 mars
God Morgon!
Snön vräker ner här i Uddevalla idag och det har nog kommit 1 dm i natt! Fast det är ju så här det är denna tiden och det ska visst övergå i regn i eftermiddag. …
Ska göra en enkelnatt och sedan vara ledig i drygt en vecka, ska bli såå skönt.
Ha en skön fredag alla!

God morgon!
Vaknade men ont i halsen o feber idag o det är inte bra eftersom jag är med som funktionär på Borås Grand Prix (stora hopptävlningar här), skulle varit på ridhuset senast kl 8. Nu blir det bara till o åka o fodra o släppa ut hästarna o sen tillbaka hem.
Hade behövt hämta hö oxå men det är nästan snöstorm så jag kommer nog inte upp för backarna till stallet.
Ha en bra dag allihop o snöovädret!!!

god morgon
snöar o blåser som bara den.. fy va trist. det ska väl övergå i regn senare men det känns så onödigt att det kommer nu… ville ju ha vår..
skönt att det är Fredag, ska ta igen lite sömn i helgen hade jag tänkt, ska åka o lämna mina datorer oxå så dom blir fixade, så enerverande att inte ha dator hemma.
ha en bra dag alla o kör lugnt på vägarna !
God morgon!
Här vräker snön ner men jag tror att det snart övergår till regn
, det blir så lerigt i hagarna. Igår köpte vi den nya bilen hoppas att vi får den tills nästa helg, ska bli så skönt att ha en bil som inte dricker så mycket. V50sport-06. Jobba som vanligt sedan hästarna.
Ha en bra dag alla!
God morgon
Här är det strålande sol. Skulle gärna sitta utomhus nu.
Ledig i helgen, någon som kan rekommendera en bra biofilm?
Ha en bra dag!
God morgon!
Nyss hemkommen från stallet o ponnyjakt, 3 rymlingar infångade m hjälp av grannens småflickor.
Nu sitter jag o väntar på att tiden ska gå, ska till tandis 9.15 o operera bort min elaka visdomstand, hua!
Det har börjat blåsa riktigt snålt o de hotar med regn längre fram på dan, ursch, det som är så torrt o fint nu även i hagen.
Stackars er alla som har snö, snart räcker det eller hur?
Ha det gott alla glada!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God morgon!
Här snöar och blåser det och det är ett par minusgrader. Inget vidare väder nu när man vill ha vår!
Väntar på foderleverantören så att jag kan åka och posta paket sen. I helgen blir det träning ordentligt med Mangold och så ska det hämtas mer halm till lösdriften. Ser ut som vanligt med andra ord 
Får om ett par veckor hem nya grejer från Holland, det ser jag fram emot att kunna lägga ut. Bland annat kommer det 2 olika modeller av selar och en hel del täcken i nya färger, spännande.
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 
God morgon
Snön vräker ner men ska tydligen övergå i regn vad dagen lider.
Känns så onödigt med denna snö nu. DAgen består av sjukt barn, senare i em jobb och lite stallarbete.
Hoppas att alla får en bra dag.
Här har vi strålande sol och -8…få se hur länge till. Skulle ju komma in snö i e.m. Är så himla trött på vintern nu.
Önskar alla en bra dag!
Godmorgon,
Här har också kommit massor av snö inatt, säkert bortåt 10 cm
. Jag tror dock att det kommer töa undan eftersom vi börjar få plusgrader.
Jag fölvakar sedan ett par dagar tillbaka. Första fölet ska snart komma, är egentligen beräknat till 6 april, men Boccia ser väldigt "färdig" ut. Hon har fyllt upp juvret, blivit väldigt slapp och mjuk baktill och verkar vara redo… tur att jag har kameraövervakning i stallet och en liten monitor brevid sängen
.
Idag kommer hovslagaren och fixar lite med några av hästarna, sedan ska jag susa iväg till Borås och ha samtal med Rickards studievägledare, därefter så ska jag packa ihop lite saker eftersom jag ska på ridkurs med Prinsessa i helgen, pust!!!
Ha en toppendag!!

God morgon! Igår kväll tok-snöade det här i NV Skåne med, men i morse var det barmark igen, 4 plusgrader och det kändes faktiskt rätt vårigt i luften.
I kväll ska jag bara borsta päls, päls, päls, sedan hemmakväll med familjen. I morgon blir det jobb en stund på fm då en kund har jippo till förmån för Cancerfonden och vi ska dit och intervjua/plåta. Sedan bär det av till Shetland Syds årsmöte i Älmhult. På söndag blir det träning av hästar!

God morgon
Här snöade också i går ,men barmark idag och mulet väder.
Ska jobba idag med , sen är det lite träning och fest med sambons jobb men jag ska inte vara med och träna då jag är superförkyld fortfarande och på festen ska jag äta och dricka läsk , en annan får ju alltid köra :-) , men vem vet i morgon kanske man skulle dra sig ut , få se vad jag orka med .

Solen strålar fortfarande, men enligt väderrapporten kommer det nog snöväder hit med senare idag. Jag drog lite päls på hästarna nyss, alla fäller ordentligt utom Flinga.
Vilken skit dag! Vaknar upp 7.30 och då börjar maginfluensan. Har var på toa hur många gånger osm helst. Jag som ska tävla i morgon, det blir inget med det! Är så himkla ledsen, har ju tränat för detta, å det är så tråkigt
Dte kunde väl väntat tills på söndag.
Här snöar det och blåser som skjutton, inget roligt det heller.
Hoppas ni andra får en bättre dag!
#5 Tänker på dig!
Här i Västerås så har det verkligen börjat att blåsa, det knakar i hela huset, usch!!!
Ska snart åka till jobbet för att påbörja "min"helg, finns ju roligare saker man kan göra än att jobba helg men,men!! Bara att bita i det sura äpplet och åka dit omman vill ha några pengar.
Desto roligare nästa helg då det bä iväg till Emmero redan på torsdag och sedan hingstpremieringen på söndag, ska hinna med lite stuteri besök där emellan också
Här skiner solen
dock blåser det MEN inget snöande eller regnande (än iaf)
Har precis varit ute på "skrämseltillvänjningspromenad" med lilla Tie. HUA vad hemskt, tyckte hon, hade med mig ett par plastkassar med tomma plåtburkar släpandes bredvid oss för att sedan låta henne dra dem själv. Det var jätteläskigt enligt "primadonnan". Jaja, ny tripp imorgon med samma "äventyr", bara att nöta på.
#13 VAD tråkigt
När Ni legat i och tränat. Den där magflunsan är ju "så kvick" att "hoppa upp"

God eftermiddag
Varit i stallet några timmar på morgonen idag. Min nya häst kom hem igår så jag ville vara med när vi släppte ihop hästarna på morgonen. De gick lugnt till väga och inte en enda spark och inte ens ett enda litet pip. De känns så skönt.
Nu blir de lite pappersjobb samt så tänkte jag umgås med min kompis som är nere och hälsar på
ha de gött

God eftermiddag! Efter ytterligare en dag sjukskriven, kan jag säga att jag gjort exakt samma sak som igår…. men vi hade snö igen inatt. Det är varmt idag men man undrar när detta onödiga ska sluta!
God eftermiddag! Från att ha varit plusgrader och bar mark så är det full snöstord och 1 dm snö i Jönåker
Inte direkt vad man behövde precis….
Har varit och löshoppat i dag. Det gick kanon, grabbarna var jätteduktiga!
Delad glädje är dubbel glädje :)

God kväll !
Här vräker det fortfarande ner mängder av tung snö. så vi har laddat med ljus överallt då det brukar bli strömavbrott här när träden lägger sig på ledningen.
Den enda som älskar vädret är Aggehund som blir helt vild i snön.
Gokväll!
Här är det 0- men BLÅSER så man nästan nföljer med…Ingen mer snö än , tack o lov..
Har precis vinkat av min Brave Boy som inte längre är min…
Nu har jag måndan kvar, när jag ska skicka hans mor till dom evigt gröna vidderna…
Sen ska det väl vara lugnt ett tag..
Har hämtat selen idag så imorron om det är väder så ska jag försöka ställa iordning/in den o ta min första körtur med nyvagnen…
Snart e det finalen i Let´s Dance…Trevlig helg allihopa!