Sörmlandleden m ponny
Jag har i flera år funderat på att gå el köra en eller flera sträckor av sörmlandsleden med en av mina shettisar. Skulle vara kul om det fanns nån som gjort detta o vill dela med sig av erfarenheten eller kanske dela äventyret m oss.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
putt
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Jag har gått stäckan mellan Hälleforsnäs och Malmköping med ponny. Det var jättemysigt. Vi sov i vindskydd, ponnyn var då tjudrad. På min hemsida under "bruks" och sedan "äventyr" kan du läsa mer. www.gindemo.se
#2 du är så otroligt härligt aktiv m dina ponnyer Ulrika!
Läste om er vandring o det låter underbart! Ska absolut försöka mig på att komma iväg på åtminstone en dagstur iaf.

#2-6: Håller med #7! Du är verkligen en inspiration för oss alla, Ulrika!
Det är underbart att se (både i denna länken och i andra) hur du på ett helt naturligt sätt använder dina shettisar i allehanda vardagliga situationer och hur lugna och trygga de är med dig, oavsett utmaningarna! 

Jag har ridit längs Ridled Sörmland i några dagar, dock inte med shettis. Det är väldigt vacker natur där, massor med sandvägar och andra sträckor som är perfekt för alla tempon, även med vagn. Vi sov över hos några gårdar som erbjöd sovplats inne eller i tält samt hage åt hästarna. Minns inte vad det kostade, men det var inte så dyrt.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Hej Hej
Hur är reglerna för att övernatta med häst i naturen?