Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 1206 ggr
zettan
0

God morgon 30/3

God morgon

Fy vad man är seg Tungan ute. Efter några dagar ledigt är de dags att åter återgå till jobbet idag. Men bara 2 dagar denna veckan. För i morgon kväll tar jag tåget till Mullsjö. Längtar redan dit Skrattande. Idag blir de lite tvättning efter jobbet. Till kvällen blir de hästpussel för hela slanten. Dom fäller som sjutton 2 av stona.

Ha en bra dag alla

Hanna-D
0

God morgon

Gick och la mig tidigt = vaknade tidigt. Mockade lite hagar igår och tanken är väl att fortsätta idag efter jobbet, tråkigt men nödvändigt.

Ha en bra dag!

runas
0

God morgon

Ska ta det lite lugnt idag o "bara" borsta ponnys, fy vad de fäller, fast det är skönt för dom att bli av med all ludd.

Igår körde jag hem mamma o passade på att köpa hem lite god thaimat från vårt favorit ställe, mums! Har kvar massor som ska slinka ner i kvällFlört.

Ha en bra dag allihopa!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

ElisabethA
0

God morgon!
Passar på att gratta min mamma som fyller år idag (och i smyg brukar läsa mina inlägg Tungan ute )
Lite segt att komma upp i morse. Satt uppe och såg Bond igår kväll… Vet inte om jag blir inringd på jobb idag - vi får se. Ska jag inte jobba blir det en tur till Boden i eftermiddag.

Hoppas alla får en bra dag!

SannaHolmgren
0

Godmorgon. Ska strax åka till jobbet och vara på kurs hela dagen. Det var nåt om lyftskynken och nya hjälpmedel och repetition av det som finns. Ha en bra dag!

SaraDoos
0

God morgon!

#3 Grattis Anne-Lisbeth! Glad

Hade svårt att komma upp i morse. Antagligen för att klockan enligt min kropp var halv 6 och inte halv 7. Tät dimma här idag, men igår hade vi väldigt varmt och soligt. Låg ute på trädäcket och solade.

I lördags var det Syds årsmöte. 30 pers, blev väldigt bra möte och Hans & Märtas föredrag var helt suveränt! Otroligt roligt att höra dem berätta om sin tid på Unst och få se bilder därifrån!

shettismaffian
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godförmiddag !

Här ligger man hemma med influensa förkylning, mindre kul men vad gör man.

I går var jag upp och hjälpte ena stallkompisen att sätta vagn på hennes irish cob korsning, det gick riktigt bra.

I dag kommer det tyvärr inte bli något stall då febern gör att jag inte orkar nått Gråter

Ute tittar solen fram, fast det blåser en del, nu längtar man efter värme.

Ha en bra dag

ThiffannyJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

I dag har det tränats i ridhuset med Harry in för körprovet och hingstpremieringen. Han var kanonduktig och halterna satt där de skulle. Nu hoppas jag att han gör ett bra inryck på nämnden så han får göra bruksprovet! Eftersom att han var så duktig så fick han avsluta sitt jobb med att rejsa några varv i ridhuset, det gick fort! Skrattande

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Ninnii
0

God eftermiddag!

har sliutat jobbet nu och kommit hem. Tänkte ta och damsuga och fixa med tvätten. Sedan ska jag gå ut och longera Bill. Han har ju fått stå ett par dagar, när jag hade maginfluensa!

Ha en bra dag!

#7 Vilken cooling! Hoppas att detg år bra för han på hingst premieringen!

RebeckaSvensson
0

Grattis Anne-Lisbeth på födelsedagen!

#7 Vilken härlig bild!

ElisabethA
0

#1, 5, 9 Mamma hälsar så mycket och tackar för gratulationerna Skrattande

ThiffannyJ
0

#7,8 Tack Skrattande Jag är verkligen stolt över vår "vildhäst"!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

VeronicaP
0

#11Hägtig bild på den lille .
Ja jag har ju bara kört Bethoven utomhus och på travbanan *S* få se om jag kan få tid över och träna i ridhus , men det får gå annars ändå även om jag inte har hunnit med det .

monzun
0

Idag har jag varit hemma med min son, han har åkt på ögoninflammation. Så han är rätt hängig å gnällig. Vc sa att han skulle mest sannolikt inte få feber men det har han fått…

Vi har iaf vart två svängar på stan. Andra svängen var för att hämta ut transportskydden som jag har köpt. Vart dock lite förbryllad över passformen på dem, men svårt å veta när man inte har några ponnyben å testa på. Bara å hoppas att dem sitter bra.