Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 1303 ggr
Benjamin
0

minivalack champion säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har tyvärr beslutat oss för att sälja Benjamin till ett långvarigt, helst livslångt hem. Jag är mycket nogrann med var han hamnar. Stora hagar, bra foder och kompisar är ett krav.

Benjamin är mycket körd både i trafiken och i skogen - dock ej de senaste månaderna. Han är mycket riden av små barn. Benjamin är väldigt personlig och social herre som älskar att komma ut på utställningar och hitta på saker. Jag ser helst att han får slippa gå med hingstar. Benjamin fungerar utmärkt med ston, hoppar ej på dem eller så. Just nu delar han box med ett sto och de är världens bästa kompisar.

Benjamin en av få valacker som fått två r-bis titlar under samma år. Han är visad flertalet gånger med guld och som mest med 42 p.

Benjamin är berättigad till SUCH, så det är bara att skicka in ansökan till nästa år.

En del utrustning som flertalet täcken, (dyr) sele, träns, visningsgrimmor ingår.

Pris idé 10 000 kr

vid intresse ring 0709-628822

sanne
0

Så vacker han är ! hoppas du hittar ett gott hem till honom.

Ninnii
0

Oj, vad han var fin!

VeronicaP
0

Han är jättefin och snäll som sagt han delar ju box med våran *Majsan* :-)

Benjamin
0

Tack så mycket. Det kommer fällas många tårar innan denna karusellen är slut.

Benjamin
0

Jag har beslutat mig för att ändast sälja honom inom Skåne.

Benjamin
0

puttar upp denna lilla gossen

Benjamin
0

Det ingår även en rockard till honom om rätt familj är intresserad.

Benjamin
0

Benjamin är även tävlad i tömkörning och agility.

Benjamin
0

Av någon anledning kan jag ej svara på meddelanden i inkorgen så jag skriver här istället till alla som vill köpa sele och vagn separat.

Jag är väldigt mån om min lille och vill därför att han även i framtiden ska köras med bra sele, därför säljes inga grejer separat.

Men tack för alla erbjudanden!

Benjamin
0

hopp

Benjamin
0

Såld nu till granngården där han ska få bli sällskapsherre till galopphäst och vi får komma och besöka honom när vi vill. Jag är så glad. Jag tror och hoppas att det blir ett livslångt hem för denne lilla charmören.

Inlägget är låst för nya kommentarer