Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 826 ggr
runas
0

Lerhögar vi älskar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte starta en passande tråd så här års på leriga shettisar, vädret är ju milt sagt gjort för sådana bilder.

Börjar med min Doris, liten "blåst" lerhögFlört.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

runas
0

Följer upp med en på min bebis Hedda…Doris smyger m på denna bild oxåFlört.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Annette
0

Elein är nog mer sandig än lerig, men en skönhet är ju en skönhet i alla tillstånd Kyss.

dajmie
0

Va kul och se Eleine igen, hoppas få se henne på lite utställningar i Sommar.

[Anna-N]
0

#0: Lilla goa Doris ;-)

Annette
0

#3. Ja, hon skall visas lite i år är det tänkt Glad. Nästa år hoppas jag hon har föl igen.

SofiaChristina
0

# 2  Elein är verkligen vacker.

Annette
0

#6. Tack Glad, hon är otroligt väluppfostrad och snäll också. Det märks att gammelmattarna tagit väl hand om henne Flört.

runas
0

inga fler lerisar där ute?Flört

Hanna-D
0

#8 Massor men jag vägrar ta kort på dem just nu…

runas
0

#9 men Hanna, det är ju det tråden handlar om! Ut o fota och bjud på dina skönheterFlört.

Trine
0

#0 Men så fränt tecknad o söt hon är Doris.Skrattande

runas
0

#11 TackSkrattande! Hon har personliget att matcha med oxåFlört.

Anna-karinS
0

Doris är ju jätte söt, vilken häftig täckning!!!!!

Av någon underlig anledning så har inte mina ponnier fastnat på kort när dom är leriga. Det kanske är leran som gör det.Flört

polgara
0

Har en lite lerinpackad Polgara

polgara
0

Har en lite smålerig Savannah oxå