Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 759 ggr
runas
0

God morgon 1 April!

Sitter uppe m hisklig tandvärk, kan inte sova…

Igår lyckades jag köra fast bilen i leran vid stallet så nu har jag lera långt upp över taket o sidorna, så idag ska jag väl tvätta bilObestämd. Visserligen kom det lite regn nu i natt men inte på nära håll tillräckligt för att bilen skulle bli ren.

Ska även ha lädervårds dag o putsa upp alla mina träns, grimmor, selar etc. Sen får jag se vad jag hittar på.

Hoppas ni klarar er från att bli lurade, jag åker alltid ditSkäms.

Ha en trevlig dag allihopa!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Hanna-D
0

God morgon

Hoppas också på att slippa bli lurad idag, ska försöka sova bort ett par timmar och sen blir det hästarna som ska ha sitt.

#0 Får du inget smärtstillande?

Ha en bra dag!

Anette
0

GodMorgon!

Ännu en tidig morgon för min del.

Det börjar ljusna utanför och koltrasten sjunger redan så vackert. Vi har lite frost just nu men idag ska det bli strålande sol och +10 grader!!

Ska fortsätta med fönsterputsandet jag påbörjade igår, så solen kan lysa in……

Hoppas hinna med en promenad med lille Bonus oxå, han tycker det är så spännande men småbusar en del så han behöver lite träning.=O)

Ha en härlig vårdag alla!!

runas
0

#1 jo, men det funkar inge vidare…ska ringa idag o klaga lite.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

ElisabethA
0

God morgon!
Ännu en natt i tält. Det är himla härligt :)
Har fixat en ny monitor och fick den till ett riktigt bra pris. Känns skönt att det är fixat!
Dagen spenderas förmodligen hemma. Ska baka bröd och lite annat gott eftersom vi ska få gäster som stannar två (!) veckor. Jag hoppas även jag att jag inte går på något 1:a april skämt idag…

Ha en bra dag!

polgara
0

God morgon!!!

Har nyss kommmit hem från ytterligare en natts arbete, hoppas det blir lite mer sömn än vad det blev igår, 2,5 timme på drygt 2 dygn är lite för lite känner jag.

Hästarna är iaf fodrade o utsläppta.

I eftermiddag blir det hästpyssel o mockning

Ha en tervlig 1:a april o hoppas ni inte blir lurade allt för mkt!!!

VeronicaP
0

Morrn morrn , verka bli ett härligt vårväder här idag och det är så skönt ute.

Fortfarande inte fått ordning på min dator och jag får spader , man kan ju undra vad som hänt hm och man är ju inget geni så det är ju inte så lätt då *S*