Shettisbilder sökes!
Hej! Jag söker nu snygga shettisbilder som jag ska använda på en sajt som heter stallet.se. Jag skriver såklart att du har fotat och säljer inte vidare! Maila mej vid intresse :D
tyvärr har du hamnat på fel sida. Tror att alla här inne är trötta på just stallet.se
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Måste bara fråga….vad är stallet.se? Alla pratar så negativt om det vad är det för fel på den sidan?
det är väl inget fel på själva sidan utan det är alla ungdomar som tar bilder av olika hästar och sätter in där. Många tar utan att fråga.
Stallet .se är en sida där ungdomar har sina egna stall på låtsas.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
okej bara så man vet!!!
Det är inget negativt med stallet.se! Man har ett eget stall osså kan man ha hästar o andra djur… Vad menar du med "tar" bilder? Det finns säkert folk som snor bilder ifrån stuterisidor.
MEN jag undrade om någon ville låna ut bilder! Någon?
Det största problemet är väl också att lånar man ut bilder, så snor någon annan de bilderna från din sida och så går de vidare i all oändlighet. Och, det är inte alla som vill det. Vissa är bara glada om deras bilder används, andra vill det inte alls. Har själv blivit medlem där, för att "snoka" runt lite och hittade MASSOR med bilder som tagits av mig utan lov och det är faktiskt inte roligt!!

Jag var just inne också mest av nyfikenhet samt för att se om mina bilder fanns där. Hittade inga men däremot tyckte jag mig känna igen andra bilder där som jag sett här i forumet. Kanske helt ok, godk och så av äg, fotograf men kolla in försäkerhetsskull, en svart avelshingst kändes bekant, stod dock angiven som ett sto. Självklart kan jag ha fel!!!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Okeey… Förstår verkligen att ni inte tkr det är roligt att ungdommar snor era bilder! Har iallafall fått låv an anki att använda hennes biler :D Så dom är inte snodda bara så att ni vet :p

#8 jo det finns en del av er som är duktiga på att fråga och jag vet att jag har lovat några att få låna bilder , men nu gör jag det inte längre då dottern själv håller till där..