OT Aprilskämt
Har ni blivit lurade idag? Eller har någon försökt luras? *asg*
Kolla webstambokens startsida, aprilskämt? *asg*

Jag har redan lyckats bli lurad

jag lyckades lura min man i morse. Han är arbetslös och ligger i sängen så länge han kan, ska dock lämna dottern på dagis 8.30. I morse gick jag in, sa hejdå och att jag var jättesen och om han inte skulle gå upp snart, klockan var ju 10 över 8. Oj, han flög upp ur sängen
han tyckte jag var elak (klockan var 7.30) men NÅN gång kan man väl få jäklas lite 
ska vi bombadera stamboksföraren med mail?! *S*

#3 ?
#4 Efter skämtet han lagt på Stambokssidan
#3 det skulle vara kul att se hans min om det plötsligt damp in massor med mail svar*asg*
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Pja, det ska tydligen bli förbud mot att importera hästar också. (se ridsport ifokus)
Och en godkänd ridponnyhingst ska genomgå könsbyte. (tidningen ridsport)

#7 *Asg*
Min sambosfarbror skämtademed mig och sa att stridsvagnen som står på hans gård hade blivit på backad av en lastbilfrån estland så att den välte runt på taket. Och jag trodde honom!!! Fan va trög man är ibland…
Sen avslutade han med och så är det ju första april idag. *suck* kan inte fatta att jag gick få det…

näe, men fick ett mail från vaktmästarna på jobbet att de bjöd alla personal på smörgåstårta. Jag var inte där då men några hade gått på det och traskat ner till matsalen, där fanns en smörgåstårta 10 cm gånger 10 cm garnerad med cornflakes, morötter, skruv och annat. Förstod direkt att det var bluff, det är alltid något lurt med de där vaktisarna varesig det är första april eller ej :)
Vad stod det på webstambokens första sida?
#10 Att några hingstar lyckats få betäckningar på sej och att han behövde hjälpa hitta dom i stamboken