God Morgon 3 april
God morgon!
I dag har vi lite dimmigt här men solen ska visst bryta igenom lite senare har vi blivit lovade. =O)
Hästarna är fodrade och det är mockat och klart. Nu ska jag ta en sväng till affären, skåpen gapar tomma…. Sedan bär det vidare till frissan. Förhoppningsvis hinner jag njuta en stund av solen när jag kommer hem igen.
Ha en skön dag alla!
Haha oj vi dubbelskrev

Ojdå!
God morgon!
Just tillbaka efter ytterligare ett besök hos tandis, tagit stygnen nu o fått penecillin(?) för jag har troligen en infektion i käkbenet
, därföt jag haft så ont.
Annars så ska jag ta tag i inkörningen av min 3-åring o putsa klart min sele för imorgon ska hela stallgänget ut o ha kul.
Solen skiner o det är varmt o skönt, humlor, fjärilar o flugor flyger runt huset o vid stallet är en slänt full med blåsippor.
Nu ÄR det vår
!
Ha en underbar dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God Morgon!
Idag är jag hundpassare till en liten amstaff valp.
Senare ikväll bli de grillkväll vid stallet! Härligt!
Lite mys o pyssel med pollarna med.
Ha en bra dag!

Äntligen fredag!
jobbar nån timme till, sen bär det iväg till däckfirman som har bytt 2 av sommardäcken och lagat punka på ett.
Ska till stallet i kväll. Tror jag hoppar träningen idag och håller fredag (d v s ett glas vin i TV-soffan) och tränar hela helgen i stället. Det ska ju vara fint väder
Hoppas kunna hämta lite mer hö också.