Nytt datum - löshoppning!!
Löshoppning 4 april 14.00-16.00
Norfs Ridskola Norrköping
Kostar 50 kr/häst
**Välkomna!!!!
**Anmäl till t567@live.se 0737034164
OBS!Tidigare datum gäller INTE!
Var det tidigare datumet den 29/3-09?
Synd att det blev ändrat, nu blev det på premieringshelgen…
Delad glädje är dubbel glädje :)

Jag kommer!
Hoppas att fler än jag anmäler sej denna gång 
Åh vad synd att det krockar med hingstförberedelserna. Hade gärna varit med.
Amor vincit omnia 
Ursäkta, men varför har ni anmält er då!!! Thiffany och Lotta!! Det är onsdag idag, och INGEN förutom Pernilla har visat intresse.
Det ska förstås stå "varför har ni INTE anmält er"!!
#4 Mamma pratade om att åka ner, inte jag. Min bil funkar inte så, det har hängt på hurvida den vill funka eller ej. Hon hade tänkt att åka ner med grabbarna som ska visas på premieringen. Vi har också velat lite fram och tillbaka om det kanske blir förmycket för dem, då vi även har löshoppning varannan fredag på närmre håll. Och det är löshoppning i morgon.
Min reflektion var mest att det var premieringshelgen, och då kanske det blir ännu mindre intresse, då man kanske åker ner dagen innan.
Delad glädje är dubbel glädje :)
Ja men ibland måste man välja. Det krockar ALLTID med olika saker. Förra året fanns TRE tillfällen att välja på löshoppning.
Inte en enda kom.
Folk säger att det aldrig händer något, men NÄR det händer så kommer ingen i alla fall.
Nu är vi tre i alla fall som kommer den 4.
Jag såg att Väst ska ha löshoppning vid 6 tillfällen. Är Västfolket mer sugna på aktiviteter?
#7 Jag visste faktiskt inte om det förrän jag såg den här tråden. Vart finns det fullständig info om detta??
Amor vincit omnia 
#8 Ja det här väl all information du kan få.
Den förra tråden kom upp i förra veckan, jag puttade upp den ett par ggr, men intresset var - nada.
#9 Okej, den förra tråden har jag helt missat för hade det varit det tidigare datumet och jag sett tråden så hade jag anmält.
Amor vincit omnia 

#7. Förra året var vi 7 st som var med på löshoppningen här i Väst. Jag tror att 5 av dessa sedan deltog i treårstestet, så det var verkligen bra. Hoppas på lika bra intresse i år.

Jag kommer med mina två det ska bli jätteroligt eller hur Pernilla och ´Teddy, får stora hästar oxå vara med i så fall kan jag höra runt lite bland storhästfolket!!!! Vore ju roligt om det blit några fler än bara vi

Jo men det är synd att alla löshoppningträningar är flera jätte många mil från mig , verka bo på fel ställe för att kunna få löshoppa med andra shettisar :-(
#12 Vi kan nog fylla på med några "kameler". Vi kan börja med dom små, och de stora kan komma 15.00. Så slipper vi bygga om så många ggr.

puttar upp.
så ingen missar detta datum
Putt igen

putt putt.
Det kommer att bjudas på bullar.
Jag håller på och bakar nu
Pernilla - du är en klippa!! Vi kanske kan provsmaka bullarna en dag….
Bullar! Ah men det avgör ju saken, räkna med Lusen
.
Än finns det plats för någon som helt plötsligt kom på att det nog skulle vara kul att löshoppa!!!
Goda bullar finns, och nyköpta neger, förlåt, chokladbollar!!!

#20 Imorgon gäller det.
Zigge är laddad……
#19 Bullarna är uttagna ur frysen
Här är vi oxå laddade!
Lus har värmt upp med Embla hela morgonen (fart runt som idioter, får se om det finns nå´n energi kvar
).
#21 Åh, som jag har längtat efter dom där bullarna

Hoppas på att få vara med någon gång. Har en idé som jag ska kolla med Marie om det går att ordna. Hoppas ni får en toppendag hälsar Ulla & Rosenknopp