Stjärngossen RS 210
Hej!
Jag är lite nyficken på hur många avkommer de finns efter Stjärngossen. Och hur de har gått för dom?
Vet ju att han har gått på trav, Tävlade han i något mera?
Kommer inte ihåg själv. Tycket att Stjärgossen var en underbar hingst. Vet ju bara hur han var hos Fam Wikström i Yttermalung , Har varit där o hjälpt dom. Gossen lever ju inte längre, tänkte bara kolla upp honom liten endå!
Ha de gott!
#1 Tack de var många.
Avkommer går de på trav eller gör dom något annat! ????
Nyficken jag!
Vårat sto Ariel e. Stjärngossen f.1992 har gått på travet med ett rekord på 2.29,8a. Har 3 avkommor, alla hingstar. Åldersgränsen har ju höjts nu på travet och Ariel kommer eventuellt att starta igen om vi hittar en bra kusk.

Smedens Presto är också hans avkomma tävlat både trav, hoppning och dressyr, Har bla vunnit elitloppet.

Vår uppfödning Saras Gimli tävlar i trav. Han är hos foderfamilj. Har även Zappa som också startar hos oss.
#6 Zappa de låter bekant vem e mamma till han?
Övrigt Intressat att höra att de inte bara har blivit trav.

#7 Asso Cindy är mamma till honom. Han kom till oss när han var tre eller fyra år (har inte riktig koll, men det har min dotter). Här blir han kvar också då det inte är en ponny som ska vandra runt, han har sina små egenheter. Han är även utställd på 39p.