Godmorgon 5:e april
Lite gråare ute idag, men solen kanske kommer. Vi ska åka på barngympa och sedan hoppas jag vi kan vara utomhus och greja. För övrigt ser jag fram emot resultat från hingstpremieringen, lycka till alla som ska visa!

God Morgon!
Här var det inte många vakna idag
Jag började dagen med att släppa ut pållarna vid 8. Sen mockade jag och fixade allt i stallet. Skönt å ha det gjort.
Efter det blev det hem å göra sig iordning och ta en promenad med Lycka. Hundvakt denna helgen.
Å nu funderar ja på om man ska ta en vända till stallet å köra en sväng i skogen och sen skulle ja behöva smörja min sele
Ha en fortsatt bra dag!
God förmiddag!
Precis hemkommen från att ha titta på när min chef har ridit för Per Sandgaard härligt att titta på. Nu blir det kaffe sen ut i stallet och fixa, i efetrmiddag blir det fönsterputsning så det är fint till Påsk.
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Efter ytterligare en natt utan sömn fick jag änligen sova lite mellan 6.30-10.30, underbart. Tror penicilinet kickat in nu äntligen.
Mulet o grått idag men trevlig temp o så länge det inte regnar så…
Ha en bra dag o lycka till alla på Grevagården!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God eftermiddag
Efter en utekväll igår var det skönt att vara ledig idag, har bara mockat och kört en häst. Alldeles lagom idag 
Ska åka in mot stan sen, får se om det blir bio eller hyrfilm.
Ha en fortsatt bra dag!
God eftermidda!
Ja nu är jag en riktig slöfock idag, var chaufför igår och kom hem 02,30 !! Shit jag är INTE gjord för sånt längre…

Barnfri ett tag till så det blir väl soffan eller liknande..
Har härligt väder med sol och +15 i solen , vi får se om det blir en tur när Wilma kommer hem. Är så härligt för nu hör man gäss/svanar som kommer o signalerar när dom flyger förbi , mina ankor ser mäkta imponerade ut," Waow va högt dom kan flyga."
Ha en bra söndag!
Ps. Får kolla in här ibland o följa grevagårn härifrån
.

God eftermiddag!
Vaknade strax efter kl 5 och släppte ut hästarna. Sambon som också låg ute i tältet vaknade helt stelfrusen och när vi kom in såg vi att det var -20 ute! Tyckte väl att det var lite kyligt :)
Det blev dock snabbt varmare och nu är det 2 plus och solen värmer härligt! Har skottat fram altanen och satt fram utemöblerna - är man optimist, så är man :)
Hoppas alla haft en härlig dag!
#6 Om jag vore G så skulle jag föla dagtid - minus 20… Jisses! 

#7 Hihi jo, jag tycker också att det vore bättre