Dagens ROS
Vill sända dagens ROS till Anna Norling som har hållit oss uppdaterade på forumet med resultat från hingstpremeringen.
Helt otroligt vilken service för oss som inte kunde vara där.
Om det är någon mer också som har bidragit med resultat idag så räknas naturligtvis även dom in i Dagens Ros..
Jag håller med!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Tack!
:-)
Men utan Annette som rapporterat till mig hela dagen har det inte blivit något iaf ;-) Nu får vi vänta på grädden på moset - FOTON! 

Jag håller på och sorterar. Det blev 629 st men det mesta hamnar väl i papperskorgen
.
H[ller med #0 
#2 ja v'ntar….

Instämmer - tack alla inblandade!!
#3 Lycka till med sorterandet..!

Håller med! Tack för kanonbra service!
#3: Väntar med spänning … 

Dagens Ros vill jag ge alla som faktiskt kom och visade sina hingstar på shetlands premieringen (avlesvärderingen), det var många som kom och visade och det är kul att så många faktiskt vill visa fram sina hingstar på svensk avelsvärdering.
Vill även ge Dagens ros till alla inblandade i premirering , trevliga Micke alltid glad och skämtsam en riktig hejar på att plocka skit
och sätta fart på oss som inte är vakna alltid *ler* och alla övriga.
Anette som alltid fotografera och är pigg och glad och till den publik som var där och stod ut i kylan som var där i dag.
Har säkert glömt någon men ni är alldeles säkert värda en ros ni med :-)