god morgon! 090406
Morron allihop!!!
Nyss hemkommen från jobbet, det var en jobbig natt efter en heldag på Grevagården igår.
Grattis alla ni som fick era hingstar godkända, ingen nämnd, ingen glömd.
Hästarna här är iaf fodrade o vattnade nu på morgonen så jag kan gå o lägga mig o sova nån timme med gott samvete. Ser iaf ut o bli fint väder idag
Ha det bra i vårsolen allihop!!!

God morgon!
Nu märks det att våren är på G här i norr - björnarna börjar söka sig ur sina iden… Tåget körde ihäl en björn ca 2 km härifrån för några dagar sedan…
Igår skottade vi fram vår altan så nu kan vi sitta och njuta av solen när den tittar fram. Härligt! Det lär säkert komma mer snö innan våren är här på riktigt, men det känns ändå som vår just nu :)
Mitt sto har beräknad fölning idag, men visar inte några tecken på att vilja föla. Aja, det kommer när det kommer. Hon var lite orolig inatt, så för säkerhets skull är jag hemma från jobbet idag eftersom jag inte kan sticka ifrån med kort varsel.
Hoppas alla får en bra dag!

God Morgon
här skiner solen redan och idag väntar en hel dag med hästpyssel, har nu påsklov ihop med barnen !
vi väntar ju på Wendys fölning också, hoppas det kommer när vi är hemma i veckan, hon är ju beräknad nu.
Är lite små trött i benen efter allt spring med hingst igår, men det var det värt, han är ju nu RS hingst !

God morgon
Precis vaknat. Somnade halv 9 igår och sovit som en stock tills nu. Men behövde de. Har semester idag också. Men i morgon är de jobb. Ska snart ta på mig och åka ut till Sanne. Ska bara kolla busstider och göra ett litet ärrende i stan =)
Ha de gött alla
God morgon!
Har precis ätit frukost och sitter framför datorn. Idag jobbar jag mellan 15-18 så då ska matilda vara hos mormor. Min sambo är i Brasilien och kommer inte hemförrän den 17april. Jag tycker inte om att vara själv så länge. Förhoppningsvis så går tiden fort.
Idag ska jag och matilda bara mocka och borsta i hästarna i kväll, Bill har eldig dag idag.
Ha det gott i solen idag!

God morgon.
Snart dags att åka och jobba och jag är väl inte världens piggaste idag precis , har ont i min kropp eftersom jag fick springa alldeles för mycket igår , det klarar inte min kropp men det gick ju bra han fick ju bra poäng på sin fina trav ju lilla Betis, så det är bara att gilla läget idag och hoppas att det är lugnt på jobbet.
Idag skiner solen igen och det är gott väder ute och Betis han var överlycklig när han fick gå ut till sina kamrater i hagen idag :-)

Go förmiddag!
Sol igen! Just nu 13,8 grader, får nog äta lunch ute på terrassen idag. Jobbar kort vecka denna veckan, slutar halv 2 på torsdag sen är jag ledig över påsken. Ska bli vansinnigt skönt!
Går och tittar på Zettans mage hela tiden. Jag blir mer och mer säker på att hon inte är dräktig längre… bilden är från i lördags. Hon ser verkligen inte dräktig ut i mina ögon.
God förmiddag!
Solen tittar fram på en ganska molning himmel o det blåser en hel del men vem bryr sig då rabatten är full med snödroppar, krokusar o scilla.
Ska ut o borsta ponnys idag o skicka in anmälan till vallhundsläger för min ena hund, ska bli skitkul!
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God förmiddag !
Ingen rolig dag i dag, vår bil med dragkrok gick inte igenom besiktningen så nu blir det ombesiktning. Lite jobbigt men vad gör man. Jag som ska besiktiga släpet i morrn me får smöra lite för pappa.
Vackert väder är det iallafall.
Nu ska jag till stallet o sen blir det jobb.
Grattis alla nygodkända fina hingstar