God morgon 7 April
Morrn morrn
Verkligheten har börjat och jobbet väntar idag. Har varit skönt med sovmorgon under en veckas tid nu. Men nu så börjar allvaret.
De blir jobbet först. Sen i eftermiddag/kväll blir de motionering av hästarna. Dom fäller som sjutton. Så de finns att göra.
Ha en bra dag alla
GoMorron.
Här väntar oxå jobbet men hade hellre vart hemma då halsen känns som ett rivjärn.
Får se hur pass mkt jag orkar idag. Området jag skall gå på idag är dessutom lite tungt.
I em e de dags å besikta bilen, hoppas hoppas att den går igenom. Skulle va bra om den gjorde det eftersom jag och en kompis skall på fastlandet och hämta två söta små troll nästa helg.

God morgon!!!
Vaknade men en dunder förkylning, jippiiiii när man ska jobba i natt
Idag blir det iaf en sväng ut till Bluemull o hämta en pålla.
Har utbildning på jobbet kl 19-21 o sen jobbar jag natten på det, kommer vara lagom mör imorron.
Nu ska jag iaf iväg o fodra mina hästar.
Ha en bra vårdag allihop!!!
God morgon!
I natt har det varit lite kyligt för allt var vitt av frost när jag var ut med hundarna, lite småskönt med så klar o frisk luft direkt på morgonen…
Annars vidare pälsrivning av pållar, det tar ju aldrig slut! Blir lika förvånad varje vår över hur mkt som faktiskt ska av!
Ha en underbar dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Morrn!
Snabbkollar datan nu sen skjutsa barn skola/dagis.
Här är solen redan på väg upp och det är-5 ute.Blir nog en kanondag till, nu börjar man bli bortskämd med fint väder
( bortse från leran)
Ska pyssla med pållarna idag sen påskpyssla med barnen när dom kommer hem.
Ha en bra dag!

God morgon!
Hästarna kom ut vid 5-tiden som vanligt. Sen kilade jag in, gjorde upp en brasa och fixade frukost innan sambon kom in från tältet. Det var -12 i morse, men solen värmer ganska bra idag så temeraturen höjs snabbt :) Mamma berättade att gräset växer så det knakar nere i Skåne - liiite skillnad mot här…
Har lite småsaker att fixa med här hemma idag som ska bli skönt att få gjort.
Hoppas alla får en bra dag!

God Morgon!
Här är vackert frostigt idag och solen är på väg upp.
Har precis kommit från jobbet, ska strax ge mig ut med hunden och se till att pållarna får sitt innan det är dags att krypa ner i den goa sängen och sova några timmar.
Igår sparkade det rejält i fuxarnas magar!!
Längtar såå…..
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Hästarna är ute och solen skiner -2, det blir nog en varm skön dag. Jobbet först sedan hästgöra. Alfred har börjat bli så fin i kroppen nu, han var så fet när han kom, men vilken energi han har fått och börjat bli musklad, jag är nöjd med honom.
Ha en bra dag alla!

God morgon . här är det mulet idag men jag hoppas att solen kommer fram under dagen så det är skönt att vara ute med barnen idag på jobbet.
Godmorgon !
Här vart det sovmorgon då jag jobbar kväll idag. Förkylningn jag trodde gett med sig sitter visst kvar, hosta, tjockt snor men man har varken råd eller tid att vara hemma.
Bilen gick inte igenom besiktningen igår måste fixa ed brosarna som tar ojämnt sen läckte bränsle slangen , släpet besiktades idag. Köpte det avställt och fick inga besiktningspapper med så jag viste inte vad som var fel men golvet misstänkte jag och så var det så nu ska de rivas ut och bytas + påskjutsbromsen.
Bara att ta tag i det och ordna, tur ändå att det inte var några supersvåra saker att fixa.
Ska ju lämna sto till hingst + hämta ännu en liten snart och då måste släp och bil vara klara.
Vädret är kanon så man kanske kan få lite gjort idag innan jobbet.
Ni får ha en bra dag