Födelsedagsfirande?
Idag fyller min lilla Bina 6 år
, hon ska firas som sedvanligt i vår familj med "tårta". Runt knäkebröd som jag lägger lite blöt betfor på, rivna morötter, äpplen och lite bitar m banan, päron och apelsin, på med ett till knäckebröd och toppa av med lite mer riven morot. MUMS!!
Larvigt? Javisst! Men sån är jag…
Hur gör ni? Firar ni era ponnysars födelsedagar eller inte? Om ni firar, hur gör ni då? Kul och veta om det finns fler larvpellar där ute eller är det bara jag
?
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Olika från gång till gång man ger väl de något extra på deras dag i alla fall:)
0#Dina hästar måste ha de super bra som får fina tårtor

Jag brukar inte fira dem. Undantagen som bekräftar regeln är mitt halvblod, hon får alltid en massa extra godsaker när hon fyller år och även lilla Guvele. Jag har tillräckligt svårt komma ihåg att gratulera mina kompisar på rätt dag och att komma ihåg hästarnas födelsdagar är än svårare. Minnet är bra men ibland väldigt kort :-)

Det är bara Nikita som uppmärksammas med en liten hyllning. Hon fyller för övrigt 29 år i morgon och jag har haft henne sedan hon var 1½ år.
Firar inte hästarnas födelsedag. De får morötter varje dag ändå. Hm, skulle möjligtvis vara Epus då… (27 maj) 

Japp ja försöker komma ihåg när de fyller år=) Morötter får de varje dag. Men på födelsedagen får de knäckebröd, äpplen å lite annat gott:D
brukar ge dem en morot/äpple på födelsedagen eller en näve havre extra