Premieringskatalog, vad innehåller den?
Jag undrar vad premieringskatalogen (hingst) innehåller? Är det bilder på hingstarna som ska visas? Beskrivning? stamtavla? Finns det markerat om hästen är till salu? Annan info?
Jag hittade information om hur jag beställer en premieringskatalog igår, men nu när jag tänkte gå in och beställa en så hittar jag inte sidan
Någon som kan hjälpa mig med en länk till information om postgiro och liknande info som behövs för att beställa katalog.
*** Medarbetare på belgiskjättekanin.ifokus ***

Vad menar du med premieringskatalog för hingst? Menar du Hingstkatalogen SSS gav ut för några år sedan?
Du får nog beskriva lite mer vad det är du avser.
Jaha, oj, är inte så hemma på det här med utställning
Jag ska på en hingstpremiering nu i april (bara som åskådare) och läste någonstans (kommer inte ihåg var) att man kan beställa en katalog till en kostnad av 40:- för just den avelsvärderingen.
Om jag förstått det rätt så finns en katalog för varje avelsvärderingstillfälle i Sverige. Hoppas att ni förstår vad jag menar för katalog =)
jag var på hingstpremieringen i grevagården o där kunde man köpa en liten katalog för 40 kr på de hingsar som visades. Men där står bara namn, stam o uppfödare/ägare.
# 4 Och om ägaren angett att hingsten är till salu.
Hingstpremieringen för shetland var i söndags, 5 april.

#5 Hingstpremieringen i Norrland är i april.
#4 och #5 Tack! 
#6 Ja, 26 april i Norrbotten