God Morgon 12/4.
Är just hemkommen från jobbet, har släppt ut hästarna och fodrat. Ska nu i säng, inte så kul att behöva sova när det är kanonväder ute, men ska jobba en natt till också så sömn är nödvändigt.
Ha en skön dag alla som får vara ute i solen.

God morgon!
Ingen sol här att vara ute i - bara dis…
Även idag komme en av Leifs kompisar på besök. Jag tror dom ska jobba nere i sadelkammaren. En vägg kvar att isolera och sätta upp skivor på. Sen ska det byggas en dörr och jag ska måla tak och väggar vita som grund, så får vi se vad det blir för färg sen på väggarna. Blå kanske?
Hoppas alla får en bra dag!
God morgon
Fint väder även här men lite små kyligt tycker jag… Ska snart bege mig ut och mocka, hästarna åkte ut redan vid kvart över 5, har svårt att sova när det är sånt här väder.
Är alldeles fölsjuk, grannen har ett fullblodsföl som nu är ett par veckor och bedårande söt!
Ha en bra dag!

God Morgon!
Strålande sol idag oxå! Vi hade riktig sommarvärme igår och det ska bli lika finat idag, härligt!
Mycket pyssel med pållarna blir det och vi tar nog några promenader i dag oxå. Så himla bra och mycket trevlig motion att traska runt i skogen med dom!
Ha en riktigt skön vårdag alla!!

God morgon
Här är jag igång med min tvätt hög. Tänkte även jaga dammråttor som jag inte hunnit med de innan. Tvätthögen var hemskt så jag hade önskat att de fanns mer en 1 tvättmaskin i huset.
Hoppas kunna ta mig en tripp till Solliden och kolla på Sanne och Fredriks nytillskott. Är ju så fölsjuk så man måste bara få se fölis =). Åker jag dit blir de även att ta en prommenad med Bastic. Min goa lilla kille.
Hoppas även kunna hinna med mina tjejer idag. Borsta och tömköra.
ha en bra dag alla
God morgon!
Här är det dis men hoppas att solen kommer fram för vi ska ha hela tjocka släkten här idag och vi har inte så stort hus men finns det hjärterum så finns det stjärterum.
Ha en bra dag alla!

god morgon
här är allt bra, vi ska fortsätta röja på gården och hoppas få lite ordning här. lilla "nisse" mår bra o Wendy har börjat förstå att hon är mamma, känns jätte bra., hoppas jag får mina datorer snart så man kan uppdatera hemsidan o lägga upp bild på underverket.
nu ska jag ut o fixa men ha en bra dag alla glada !

God morgon!!!
Idag har jag försovit mig, ska iväg o fodra hästarna, det är så skönt nu när de går ute dygnet runt o man slipper mockningen.
I eftermiddag kommer Maricas brorsdotter med kompis o ska rida lite. Annars har jag inga planer för dagen
Ska njuta av det fina vårvädret o kurera min förkylning som inte vill ge med sig
Ha det gott i vårvärmen allihop!!!!
God morgon!
Efter en lite kylig morgon med frost så jobbar solen på för fullt nu.
Ska ha tvätt dag idag och beta av högen med tvätt, skönt att kunna hänga ut allt i vårsolen, det doftar ju så gott sen.
Sen ut till stallet o fixa lite.
Ha en underbar dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God morgon.
Idag ska vi köra ut gödsel och fixa lite .
Jag är jätteförkyld och har blivit hes låter som jag har druckit Whiskey i flera dagar så hes är jag , mitt ena öga har svullnat upp och ont i det . Men det hänger säkert ihop med förkylningen. Jobbigt är det men bara att bita ihop.

Här i Dalarna skiner solen från en klarblå himmel & det är även mkt varm U*N*D*E*R*B*A*R*T* iom värmen så har all snö på gården mer än halverats (till min stora glädje)
Erotica har inga tankar på att nedkomma med sin lilla fölis än va de värkar, men hon gör sej mer & mer klar frö var dag.Vills ju också ha föl nu längtar så.
Idag står biltvätt på schemat
inge roligt alls men tyvärr nödvändigt.
Sen ska jag bara njuta av våren som är i antågande även här.
Ha en bra dag allihop.
God förmiddag!
Här har solen ännu inte riktigt hittat fram, men det gjorde den i går! Härligt väder med grilling av korv med kompisar! Bifogar en bild, några av oss kunde ha shorts och linne i går, så skönt var det i solen!
Delad glädje är dubbel glädje :)

God förmiddag.
Här skiner solen för fullt, gräset har till och med börjat titta fram så när jag och halvblodskillen kom hem från vårdebuten på regional hoppning så kunde han få beta i slänten en stund innan hagen väntade.
I eftermiddag ska förhoppningsvis inspirationen till att byta trådar i storhästarnas hage infinna sig.