Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 476 ggr
Annette
0

Årets favoritutställning

Nu är utställningarna slut för i år. Vilken av dem är årets favorit?
Du behöver inte ha deltagit med häst, det räcker att ha varit där.

Eftersom ESG säkert ligger bra till, så nämn en till om du tar med den ;)

Annette
0

ESG, förstås.

Jag har varit på många trevliga utställningar i år, de flesta utan häst. Men jag väljer Vreta Kloster i lördags eftersom det är extra roligt när man deltar själv. Sen är jag så glad över poängen och kritiken.Glad

Milla
0

hm måste nog säga ESG

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annette
0

#2. En till Milla! ESG är i en klass för sig ;)

Lauth
0

Lägger min röst på Valla med motiveringern: resultaten, människorna runt om kring och en fantastisk utställningsplats med fint väder (som alltid?) och ett bra mc Donalds alldeles i närheten.

Sasser
0

Jag håller med om att ESG var ett fantastiskt arrangemang. Ngt jag är glad att jag var med och upplevde. Helt fantastiskt!

Har inte varit på så mga utställningar i år men i Hållnäs var jag domarsekreterare och det var en mkt givande uppgift. Att få se det från en annan sida, jätteberikande och inspirerande att gå jämte U. Nordmarck en hel dag. Hållnäs utställning var bra oxå, likaså Ludvika nu i höstas:)

RebeckaKihlberg
0

Dethar bara blivit ESG och Bjärsjölagård för mig i år, men jag gillat utställningarnai Bjärsjölagård..många hästar och en fin utställningsplats.

Milla
0

usch vad du är jobbigGenerad

då säger jag väl bjärsjölagård då Berra fick 39 p

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

UlrikaHalfvarsson
0

Delsbo e min favorit (bra resultat)Flört

AnnaLundin
0

Jag kan inte rangordna utställningarna, de har alla varit bra på olika sätt, oavsett resultaten.

[Anna-N]
0

Rockelstad. Helt klart. Alltid en trevlig utställning!

ElisabethA
0

Håller med om att ESG var en fantastisk tillställning, men för egen del är årets favoritutställningar dels Bjärsjölagård (som är en fantastisk plats att vara på utställning på) och så självklart min Halloweendebut i Västerås!

Båda utställningsarrangörerna (Syd och Nord) har alltid väldigt bra arrangerade och trevliga utställningar! En eloge till alla Er som lägger ner all tid för att dessa utställningar ska bli bra!!!!!!

thira
0

ESG förstås….

Valla blev nog min favorit i år (ändå hade jag inte ens häst med, var bara hinknisse!), men det var urtrevligt där, fint väder och det fanns hästgrejer att köpa och en brodyrmaskin hade ni lyckats få dit….toppen!

Cattis
0

Förutom ESG, som precis som för många andra är mitt absoluta förstahandsval i år, så är favoriten - oavsett egna resultat - nog Rockelstad. Sen är ju även Köping en klar favorit.

Bästa platsen är i mina ögon Valla. När vädret är bra, som det oftast är, så är platsen i sig idealisk för ändamålet.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Wippen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ESG Självklart där Biggles tog guld men i mars i våras i Norrtälje när W.I.P. Le Grand Jeté fick 38 poäng och blev reserv BIS på hans första utställning var jätteroligt

MVH
A-K

Wippen
0

Hej igen

Bilden ovan är tagen när Wippen vann sin första lokala dressyrtävling med 64,44% Lätt C 1 med en annan tjej som heter Emma Michaelsson men det är min dotter som sitter på honom på bilden ovan

MVH
Ann-Karin

Johanna-Granberg
0

Är kanske lite partisk Cool, men Köping är nog min favorit. Sedan följer Rockelstad och Ludvika.

Hanna-D
0

Svårt! Tycker att alla utställningar varit himla trevliga i år.

Rockelsta är alltid väldigt väl arrangerat och trevligt, Köping gillar jag också lite extra.

Kraka
0

Ny utställningsintresserad som jag är så åkte jag till Rockelsta & till Köping. Tycker att det var trevligt på båda ställena. Såg det otroligt fina prisbordet i Rockelsta. Imponerande!  Återkommer gärna.

Sara.minishettisarna
0

Mm sama här jag gillade köping. har bara vart o ställt ut på en utställning hittils men mer ska det bli.Skrattande

Sofia_Schultz
0

ESG ligger, som sagt, i en klass för sig! Underbart!Skrattande 

Mycket svår fråga sen men jag måste nog säga att Valla var allra bäst, men också Rockelstad, Köping och Vreta är värda att nämna.
Alla andra är såklart också bra! Inget att klaga på alls!

RebeckaSvensson
0

Precis som andra säger så är ESG i en helt egen klass.
Har inte visat nga av mina egna hästar i år, men årets favoritutställning är Bjärsjölagård, fast jag satt uppe ett par nätter innan för att kontrollera och få ihop alla betalningar. Bra utställningsplats, många fina hästar och trevligt folk.

VeronicaP
0

Ja ESG var ju kanon bra och kul var det att vara med.

Sen var ju Frillesås en bra utställning för oss eller alla har varit bra om jag tänker efter *ler*

ErikFagrell
0

Jag måste väl säga Ludvika då mitt föl blev champion ( det var en upplevelse) :) och mamman blev bästa drive in ponny.

alvasens
0

Måste säga Ludvika, eftersom vi bara visat där,resultatet blev reserv BIS med Älvåses Anemone.

ester
0

I år anmälda jag till Rockelstad för första gången, höll inte på kunna åka, tog beslut att åka dit ensam,eftersom sonen blev mycket sjuk och pappan fick stanna hemma. Tur var det det, min tjej lyckades bli Unghästchampion och  Res.BIS , en helt fantastisk känsla. Rockelstad och Valla var mycket fina och välordnade platser. Sen saknar jag fortfarande Strömsholm och hoppas  att den platsen kommer tillbaka. ESG var outstanding.