God Morgon 11 april
God morgon!
Har sovit ännu en natt i tält. Det är supermysigt
Här har vi haft plusgrader och snö i två dagar. Idag verkar det dock bli riktigt varmt - säkert +5 och imorgonhar dom "lovat" +14
Då kommer snön att smälta undan fort.
Mitt dräktiga sto har fortfarande inte fölat och jag hoppas det är för att hon väntar in lite varmare väder 
Idag kommer det några kompisar på besök och det ska bli jättetrevligt. Toscakakan jag bakade igår kommer att gå åt 
Hoppas alla får en bra dag!!!
Godmorgon,
Jag vaknade tidigt idag av att valparna "ropade" dom ville ha frukost… Bara att stiga upp och fixa det. Dom är så underbara nu, 8 veckor och massor av spring i benen. En valp flyttade igår och dom andra två blir kvar ett par dagar till…
Igår var det en riktigt vacker dag, soligt och runt 20 grader ute
, på kvällskvisten var jag och Ingela ute och red en härlig tur.
Jag hoppas på lika fint väder idag. GLAD PÅSK till alla.
God morgon!
Nu på morgonen har vi nollgradigt men igår på dagen hade vi nästan +20 och det har dom lovat framöver oxå, härligt. Hästarna njuter o det mesta av pälsen är redan av.
Ska på påsklunch hos farmor o farfar idag, ska bli trevligt.
Ha en bra dag och Glad Påsk!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God Morgon!
Här har varit frostigt i natt men solen värmer redan på.=O)
Det var verkligen underbart väder igår och vi grejade med pållarna nästan hela dagen.
Vi tog en tur bort till grannen som lejt bort skogskörningen till en man med två nordisar, mor och dotter, 22 och 12 år gamla. Det var så härlgt att se dom jobba, lugnt och fint och så lyhörda. Och knappt ett spår i skogen blir det efter dom.=O)
På kvällen kom yngsta dottern förbi och vi grillade första gången i år, mums! =O)
Önskar er en varm skön och GLAD PÅSK allihop!!
God morgon!
Hästarna är ute och njuter av solen, dom ratar höet mer och mer.
Sitter och äter frukost och väntar på att årets ved ska komma, så vi vet vad vi ska göra idag, kapa och kapa.
Ikväll blir det påskbuffe hos svägerskan.
Ha en bra dag alla!
GLAD PÅSK

God morgon
Har varit och gett hästarna frukost och släppt ut mina vänner hästar. Så nu ska jag jaga lite dammråttor och sedan åka till stallet igen vid 11 tiden. Tänkte försöka tömköra lite idag och dra påls på stona. Hästarna har snart föllt klart.
ikväll blir de lugnt och skönt. Ska bara ta hand om mig själv och njuta.
Ha en riktigt god och glad påsk

Godmorgon
Även här är det strålande sol, det börjar faktiskt bli små gröna strån här och där. Nu ska jag och barnen gå till en granne och påskgumma lite. På eftermiddagen ska jag borsta hästar och sedan fyller min ena syster år så då blir det påskmiddag hos hennes familj.
God förmiddag !
Idag på morgonen hade Vilda ÄNTLIGEN ätit sitt kraftfoder hon fick i går kväll. Åkte och köpte Mash som jag blev rekommenderad, och först nosade hon bara på det och ville inte ha, men under natten hade hon i allafall ätit upp det. Jippi. Så nu kan jag öka ransonen dag för dag tills hon får vad hon behöver. Hon har även börjat äta mer hö, och dricker mycket. Jag tror det har vänt nu, det känns så himla skönt.
Vi ska fira påsk för oss själva, men ska i allafall ordna ett riktigt påskbord till kvällen. Men nu ska vi vara ute och mocka hagar och borsta vinterpäls. Visst låter det mysigt ? Nehej…inte det.
Hur som helst GLAD PÅSK ALLA HÄR PÅ IFOKUS
God förmiddag!
Just nu känns det lite vemodigt, för Saffran har precis åkt till sin nya ägare. Hua vad svårt det är fast man länge varit inställd på att sälja henne. Hon är ju ändå född här och har bott här i 3 år så vi kommer allt att sakna henne.
Igår släpptes stona på lite "förbete". Det har vuxit upp så pass här sista dagarna att det gick att släppa ut dom på gräs, gissa om dom ratar höet!!
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 

# 7 Åh, vad skönt att det verkar vända för din lilla pålla nu! Håller tummarna stenhårt att allt slutar lyckligt till slut!

#0 Tufft att tälta!
superfint väder här med idag!
Har varit på orientering för första gången på mkt länge, kul var det o båda grabbarna sprang alt gick.
plåtade pållarna i solen men dem är så raggiga nu m all päls som ska av…