God Morgon 11 November
Skall strax åka till stallet. Därefter skall jag åka och handla. Det är ju Fars Dag i morgon, så jag måste hitta två presenter. Har ingen aning om vad jag skall hitta på.
Ser grått och trist ut. Men det gör inget, måste greja lite här hemma.
Ha en bra dag!
God morgon!
Ska egentligen vara i stallet och skotta 13 boxar, men detta är mycket trevligare. Här regnar det småspik och blåser
tur att alla blev avmaskade i går för då blir det vilodag från körning/ridning. Min pappa kommer från Borås i dag med ett kassaskåp till alla företagspapper, det ska bli roligt att träffas igen det blir inte så ofta (tyvärr)
Hoppas alla ni andra får en trevlig dag!
Godmorgon,
Ska till stallet idag och mocka hagar… Är egentligen bjuden på bröllopp men vet inte om jag känner för det efter att ha mockat som en galning i snart 3 dagar.
Morron!
Idag ska det storstädas i sadelkammaren. Puh!

God morgon!
Grått och tråkigt väder här. Ska sätta igång med pluggandet snart och sedan är det gåsmiddag på kåren ikväll.

Dags att åka till stallet i spöregnet. Suck. Men vad 17, lite vatten skadar väl inte. Lät det bra? lät det som om jag övertygat mig själv? näe troligen inte :-) Vilket skitväder!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Här ösregnar det också o blåser småspik. Kul när man planerat att gubben ska sätta upp stolpar till hagen vid mitt blivande lösdrift… hrm blir svårt att övertyga honom att gå ut i detta vädret!

#6 Se det från den ljusa sidan. Då det regnar o är så pass "varmt" är det åtminstone lätt att slå ner stolparna! :-D
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Ja det har du ju rätt i..tack för det, ska användas i övertalningssyfte….

Morrn morrn eller nåt , här regnar det som attan med och idag ska Amanda köra Km på travet och jag ska villigt erkänna att jag har inte lust att åka in där och stå och bli blöt , men vad gör man inte för sina barn ;-)
Godmorgon! Vi ska eventuellt ut till Nacka för fotomässa idag! Annars blir det till att ta det lugnt.
goddag nyss hemkommen från Danmark och här skinner solen lite försiktigt. Dock har det regnat massor både här och i danmark.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God Eftermiddag!
Här har vi haft en snöig dag o man är helt genomfrusen efter en heldag ute. Ska ut o halma sen så får nog hästarna komma in lite tidigare idag. De står o hänger på låset :-).
#11. Åh, har du hämtat pärlan?
#11 japp och hon är såååååååå fin hehehe
#13. Grattis! Vill ju se bilder nudå :-P.
amen du får hoppa in på hemsidan då ju eller ja du kan få ett här
Guuuud vad söt Milla, grattis!!
Tack snälla ni! Hon var värd varenda kr och jag är så stolt och glad att jag tog beslutet att köpa henne.
#15. Tack för servicen :-D. Hon är jättesöt!

Grattis Milla till en jättesöt liten tjej!
GRATTIS Milla till en RIKTIG SÖTNOS
ojoj tack tack ska ni ha

#15. Söt som ett litet råddjur!
Hoppas ni får mycket glädje tillsammans.
God kväll!
Hemsk, regnig dag. Hoppas på bättre väder i morgon, har iofs ingen större betydelse när man jobbar dygnets alla ljusa timmar 

Hoho!
Instämmer i att vädret varit uselt idag. En liten pojke stannade till vid Gardenias hage och undrade varför hon var den enda utan "regnskydd"
Annars har jag varit och lärt mig lite om hästmassage och stretching "för hemmabruk". Väldigt intressant och inte helt olikt att massera människor (jag är dipl. massör) bara lite hårigare