Brawina
söker dej;P jag frågade efter släkt till min shettis Fiona och då var de e tjej som sa att jag sjulle skriva till dej!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Skriv gärna ett PM o ta detta privat istället.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
"Brawina" hade en häst förut, Wiola, som var e: Flagg u: Winnie. Hon gick dock bort i våras pga infektioner efter fölning (om jag inte minns helt fel). Vet ej om hon som svarade i din tråd trodde att "Brawinas" Wiola och din Fionas mamma Viola var samma häst?? Brawina är för övrigt Wiolas dotter. (OT)
Hallå. Din Fiona och min tyvärr bortgångna Wiola har hade samma pappa Flagg. Min egna uppfödning Gervalds Brawina som Wiola är mor till har ju då Flagg som morfar. Kan meddela att lilla Brawina är ruskigt likt sin mamma. JAg har nog aldrig sett någon häst tidigare som varit så likt sin mamma. Vilket jag är jätte glad för för jag saknar Wiola så otroligt mycket. Tänker på henne varje dag.

Okje tack:) dom var jätte lika.Min fiona är lite kraftigare men annars var dom rätt så lika:)kram Jenny
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg