Shettisbiten på allvar

Så spännande med en ny shettis!
Ja shettisar är nog lite beroende framkallande man vill bara ha fler 
Kul med en shettis till, jo visst är dom beroendeframkallande.
Ja det är inte vettigt, men min nordis kan inte jag sälja. Skulle dock kunna ha en hel flock shettisto med engen hingst i flocken… Massor av bebsiar att gå och gulla med och ställa ut
Jag började med 1 som sällskap åt min stora tinker och sen vips så var han såld och det stod 4 shettisar i hagen isället
! Klart beroende framkallande med de små liven!
#0 vad kul att få hem en ny liten kompis!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

#3 Att sälja Krutrök var inget lätt beslut. Dock nödvändigt då min kropp är rapplig och försäkringskasan ifrågasat hur jag orkat med hästarna när jag sökt om sjukersätning på 50%
Å sen är de helt klart så att Joystick charmat oss från dag 1
#4 De är ju inte en såå ny liten kompis. Kan avslöja nu då för den som inte kände igen hästarna på fotot att det är Sofsans Pegasus som kommer hit. Han var här i somras i några dagar då jag och Krutrök var i Villvatnet på körkurs..
Anna-Carin
Joystick jag förstår att det inte är lätt. Jag kan inte sälja min nordis pga att jag lovat uppfödaren att "aldrig" sä'lja honom. Finns saker som gör att man måste och då gör jag det. Han har nämligen blivit misshandlad så därför fick jag köpa honom mot att han inte säljs vidare….. Inga papper skrivna men ändå
Ps sen när det gäller sjukskrivning och häst så borde föräkringskassan fattat att HÄST är medicin för en rapplig kropp. Blir så arg på föräkringskassans regler i bland. Ska inte diskutera det här för jag blir TOKIG

#6 Vad det gäller försäkringskassan så finns det någon tråd här som jag startat här angående att vara hästägare och sjukpensionär.. Å nää jag tycker INTE om den myndigheten och deras resonemang..
Ändrade planer här. Det blir redan på torsdag som Krutrök åker!! På fredag kommer jag vara ledig från jobbet. Sitta på en stol eller rullatorn utanför hagen hela dagen med kameran i högsta hugg och njuta av busiga killar.. Behöver jag säga att jag beställt vackert vårväder tills dess?
Anna-Carin