Hoppande Shettis
Är bara tvungen att skriva..
Att jag var nere och hoppade med mitt lilla busfrö idag, jag sprang brevid och hoppade också, hehe 
Vi kom därifrån mycket nöjda båda två, han hoppade över sin egna storlek, han hoppade 110 och han är 1m i mankhöjd. :)
På bilden är det 1m högt. :)
Gisses kan de hoppa så högt. Kan inget om hoppning. Låter stort för en sådan liten ponny
Jag hoppar 30 cm med min häst "ASG"
Hehe, jo tydligen ^^,
Han hoppar det verkligen med lätthet också. :)

Min Sillen ( 78 cm ) hoppar sin egen höjd om han inte har ryttare på ryggen.
Igår skrattade de åt oss på tävlingen och hävdade att han skulle fastna med magen uppepåhindren. Konkurrenterna var maxade och slimmade… Men han gjorde två felfria rundor .
#3 Jag tycker han var supersöt, och jag förstod inte hur dom kunde skratta åt hur han hoppade. Han var superduktig! Men det var bra då att han visade dom att små minsann kan!
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Jätte häftigt att de har sådan kapacitet. Jag ska träna min nästa vår till treårs testet. Fått rekomendationer av en annan här inne till det
Har tagit mig en "mentor"
Nej men det är intressant, får reda på mer och mer hela tiden som man inte har en anning om….
taskigt att säga den skulle fastna med magen…. Den är ju en del av dem och de vet väl hur man drar in den

vad härligt att se en så hoppglad ponny, ska nog lös hoppa lite med avalon idag.
Hihi, jag fick ju motion med, jag sprang med hela tiden och hoppade också ^^,
Vi ska nog åka till ett ridhus ngn dag och löshoppa honom ''redigt'', 
Då får vi se om han kanske kan hoppa ännu högre :P
Någon mer som har bilder på din shettis när den hoppar?
Alltid lika roligt att kolla på :D

#4 Tack ! Tyvärr hann jag inte fota något själv, annars hade jag gärna bidragit med bild här.

Tack ! Kul att se !

#12: Vilket ljuvligt ekipage! 
#12 Såå sööta!!!
#10 Du har inte fler bilder? vore kul att se. Jag gör en ny tråd så kan alla lägga upp bilder från gårdagens tävling 

#12 Underbara!

Brukar löshoppa våra shettisar med jämna mellanrum. Men ar inte kommit igång riktigt i år.
Här är iaf en bild på Sixton när han hoppar. Hindret är 90 eller något tror jag.
Jag höjer inte alltid upp för att se hur hgt han kan hoppa! Utan vi löshoppar mest på ca 50 cm. Gymnastikhoppning. Ganska mkt studs då det gör så att hästarna vaknar till och blir mer uppmärksamma. Min pålle tycker det är jättekul med löshoppning! Han bockar och busar som bara den. Härligt å se!
Vilka härliga bilder & söta ponnyer ni har. :)
Fast hoppbilderna blev mest suddiga fläckar. Här har vi en liten med duktig hoppande Sillen i alla fall.