God morgon 14 April
Morrn morrn Här är de mulet ute. Men hoppas att de blir en fin dag idag. Igår hade vi stängsel dag i stallet. Så 3 av 5 hagar är klara. Så nu blir de resten av hagarna näst helg. Idag blir de först jobb. Sen blir de till att lämmna in moppen och sen i kväll blir de stallet
ha en bra dag alla
God morgon
Sitter på jobbet och får gå hem om mindre än två timmar… Hovslagaren kommer kl 9 så det blir lite stressigt att få in alla 12 hästar och hinna tvätta av benen på dem.
Hoppas ni får en bra dag!

God morgon!
Släppte ut hästarna vid 5 och fixade i ordning i stallet. Nu sitter jag och väntar på att sambon ska krypa ut ur tältet så vi kan käka frukost :)
Idag ska vi till Boden och handla mer färg till sadelkammaren. Vi satte på värme när vi målade och morgonen efter när Leif gick in för att kolla så hade MASSOR av spindlar krypit dit
Jag som är livrädd för dem… Men Leif slog ihjäl alla och så har vi spacklat igen diverse skarvar och andra ställen där de förmodligen kom ifrån. "Det är nästan som om vi byggt ett terrarium" sa Leif. Hoppas verkligen inte det!!
Hoppas alla får en bra dag!

God morgon!!!
Idag är det lite mulet, hoppas på sol ändå.
Snart ska jag bege mig till stallet o fodra pållarna, sen åker jag o simmar, efter det ska jag klippa mig.
Pållarna fäller som 17 så det blir till o dra lite päls på dom i eftermiddag.
Ha en bra dag allihop!!!
God morgon!
Började lite disigt men nu verkar det arta sig. Min äldsta hund(4år) hade bajsat inne under natten!? vilket aldrig har hänt sen han var liten pluttivalp 8-9v! Förstår inte varför…
Nåja, ska damsuga och moppa golv, sen ut till stallet o fortsätta med Binas inkörning. Ska riva lite päls jag oxå.
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Halloj!
Har jobbat hela helgen så det är verkligen skönt med en dag ledigt eller…
Här ska städas, tvättas, diskas, åka och hämta foder, tömköra Tura samt löshoppa grabbarna… Det var den lediga dagen
Fast snart är det ju helg igen
Ha det bra.
God Morgon!
Här skiner solen , så härligt. Blir nog en kanondag till och vi kommer att vara ute o pyssla med allehanda ting.
Är fortfarande så glad över gårdagen när Wilma o Cissi hoppade sin första bana på 8st hinder och dom klarade det galant !Båda verkade tycka att det var jättekul..
Ha en bra dag!
Godförmiddag !
Här är det disigt och lite kyligt, men det ska blir bättre sägs det .
Idag är man ledig så skönt så nu är det stallet som hägras, ska sätta för och vänja Puzz vid nya vagnen.
Sen ska jag kolla efter nytt golv till släpet, så det blir klart .
Sitter här samtidigt och kollar försäkringarna, ska lägga om försäkringen lite på Puzz, lägga till avel mm hur har ni era försäkringar har ni avels tillägg mm ??
Ha en bra dag