Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 232 ggr
Annette
0

God Morgon 12 November

Termometern visar på +0,2 så det är väl bäst att ta det lungt på väg till Vrigstad. SSS höstmöte är det som är planerat idag, så mycket mer blir det inte. Jag har stalldräng idag, så jag behöver inte åka till hästarna först.

Ha en bra dag!

[Anna-N]
0

God morgon!

Här har det åskat i natt, så jag vet inte riktigt hur det är ställt där uppe med herr´n :-//…om han mår riktigt bra.Flört

Hoppas alla som ska till Vrigstad i dag får ett trevligt o givande möte - kör försiktigt bara så ni kommer dit o hem, välbehållna!

Annette
0

#1. Du har väl retat honom.Flört

cinna
0

Sitter och dricker morgonkaffet vid tangentbordet. Ska åka till jobbet strax efter att ha släppt ut hästarna.

sanne
0

God morgon.

Underbart väder med 1 plusgrad, hästarna var glada att komma ut, dock lite sent tyckte dem, blir väl lite farsdag firande i dag sen ska stallet göras o hästar verkas, sen tar nog denna dagen slut.

Hoppas höstmötet blir givande.

VeronicaP
0

Morrn , sovit länge har jag gjort idag , gick inte upp ur sängen förrän nu vid halv 11 hm , skönt men iof kommer man inte i säng förrän halv 5-5 så är man lite trött, men jag hade kul i går ute på stan så det var värt det Flört

Milla
0

gomiddag idag ska jag göra vid killarnas boxar och sen ska jag hämta släp som sen ska strös upp. Killarna kommer hem från sommarkollit i morgon och det ska bli så skönt att få hem dom.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

RebeckaKihlberg
0

Go middag!

Har knappt sovit en blund i natt, vet inte varför. Dagen här är fylld av tvättning, ska försöka hinna laga ett par täcken också.

Hanna-D
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go kväll!

Äntligen tid att sitta ner en stund. Har varit en fullspäckad dag, jag tog med mig två ponnyer till jobbet i dag och löshoppade i ridhuset. Det gick kanonbra! En bild men tyvärr ganska suddig.

Vi ställde dock till det ganska ordentligt. Precis vid ridhuset finns två små rastpadockar som det gick två hästar i, den ena fick fullständigt panik när han fick syn på två shetlandsponnyer och hoppar/voltar över staketet (stålrörsstaket), landar på rygg och flyr i panik rakt in i ett metallstaket! Han klarade sig med sår och blotta förskräckelsen… Vi tog ut shettisarna genom människoingången när vi var klara för att slippa samma procedur en gång till… Generad

Charlotte-Aveback
0

#8: Det är inget dåligt jobb du har! Flört

Vilken fin hoppteknik han har, Epus!

Milla
0

Hanna var jobbar du???

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hanna-D
0

#9 Tack, han älskar att hoppa! Fler bilder finns på min hemsida nu om någon vill se.

Sådana här dagar är det världens bästa jobb!