God Morgon 16 april
God Morgon!
Idag är det lite frostigt och det ser ut att bli soligt och fint igen efter ett par småregniga dagar. Passar mig bra då jag är ledig några dagar.
Jag ska göra ett röjande inne idag sedan hoppas jag hinna borsta genom pållarna igen. Några av dem fäller lite mindre nu men de flesta har väldigt mycket kvar att bli av med….
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Ja vilket inlägg ska jag skriva i, blev ju två godmorgon 16/4
.
Igår fick jag katalogen för Shavf´s utställning 26/4, kul att få den så tidigt. 65 anmälda hästar/ponnys till utställningen varav 11 shettisar och 14 anmälda till maskeraden. Blir tufft. Men kul.
Idag ska det jobbas ponny, Bina är lite för rund om magen…
, skulle vara fint om hon slimmade till sig lite.
Annars ska idag fixas ärenden och sånt, blir nog bra.
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God morgon!
Idag ska jag sitta och titta på Pegasus och Joystick som FÖRHOPPNINGSVIS har varvat ner lite idag.
De var ganska hård uppgörelse igår om vem som egentligen ska bestämma av de två.De ser ut att bli en ganska fin dag idag så jag siktar på att sitta ute och fota killarna endel.
Ska även säga ett sista hej då till Krutrök och packa ner hans utrustning och skriva ett litet brev att skicka med honom till Finland..
Vi åker till Boden med honom i eftermiddag en resa på 50 mil totalt så de blir nog en lång dag
Anna-Carin

God morgon!!!
Precis hemkommen från jobbet o stallet. Solen skiner från en klarblå himmel o jag ska sova bort halva dagen. I eftermiddag blir det lite hästpyssel, men annars lugnt. Kvällen ska tillbringas på badhuset med vattengympa o simning
Ha en bra dag i vårsolen allihop!!!
God morgon
Ska till frissan o klippa håret kort idag, sen blir de en sväng ut till pollarna.
ha de gött!
God morgon!
Här på gränsen mellan dalarna och västmanland så har inte solen vaknat ännu. Det är grått och mulet, och det ser lite regnsjukt ut. Idag så ska jag longera lite och träna lite agility med grabbarna. Sen blir det till att åka till jobbet till eftermiddagen.
Ha en bra dag allihopa!!

God morgon!
Igår blev sadelkammaren klar :) Vita väggar med en blå fondvägg. Skönt att äntligen kunna ha selarna i ett uppvärmt utrymme!
-10 grader var det i morse när jag kröp ur tältet. Gardenia verkar inte ha speciellt bråttom att få ut fölet, så det är bara att vänta… och fortsätta sova ute… Eftersom det är torsdag idag, så steg min sambo upp kl 5 och gjorde pannkakor (han gör det varje torsdag) så vi hade pannkakor med sylt, grädde och glass till frukost :) *jummi*
Han har åkt söderut idag till en återträff för de som var på utlandstjänst förra året, men lämnade ena hunden hemma så jag slipper ligga själv ute i tältet :)
Hoppas alla får en bra dag!
Här blir det hovslagarbesök, Bam Bam ska få "fina vårskor". Han ska bara verkas, och borstas, för vinterpälsen är tjock och det är mycket att få av.
Ha en bra dag!
#6 Ursäkta mej men du är inte klok! Gardenia kommer föla när du inte är där och så har du sovit i TÄLT! i flera minusgrader helt i onödan. Japp, du är inte klok du 
#9 Oj hoppas allt går bra, håller tummarna för er.
God morgon!
Jag har haft lyxen och fått frukost på säng av mina barn jag.
Här har det snöat, inte mkt men det är vitt på backen
.Ska nog testa min nyinhandlade Tunarockard och travsele idag, är så glad att jag hann på dom.Nä nu ska jag väl sätta fart..
Önskar alla en bra dag.

#10 man sover aldrig i tält "i onödan" - det är jättehärligt och väldigt hälsosamt
men visst ska det bli skönt att sjunka ner i en mjuk säng om några dagar 
Godmorgon !