Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettavel
Läst 1268 ggr
HanniBunni
0

Inte så stor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni haft högdräktigt sto som inte det syns på?

Mitt sto, har veterinären fått kolla pga att hon inte är direkt rund. Här är en bild!

Hanna-D
0

#0 Tycker hon ser dräktig ut. Är det första fölet?

HanniBunni
0

Detta är hennes 4:de föl. Här på fotot har hon 3 veckor kvar!!

Hanna-D
0

Okej. Är säkert ingen fara, hon ser dräktig ut men har inte den där jättemagen som vissa får.

HanniBunni
0

Fölet mår jättebra och hon är pigg och glad! Jag är inte orolig, men finns här någon annan som har ett "smalt" högdräktigt sto?Glad

Ahnna
0

Såhär såg mitt sto ut 27 mars förra året. Hon fölade 17 april. (Första fölet.)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

HanniBunni
0

Hon ser ochså lite lagom rund ut!Glad

Ahnna
0

#6 Ja, men någon "fölmage" hade hon inte förrän veckan innan hon fölade. Då var hon plötsligt stor som ett hus!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

HanniBunni
0

Tänk om man hade varit så när man fick barn:S Jag har tvillingar och var GIGANTISK bara 1 månad gången. pust! Kan tänka er hur jag såg ut v.30 när de bestämde sej för att komma ut!Tungan ute

#7 Jag tror att våra sto är de lyckligt lottade blivande mammorna, som kommer i bikinin direkt efter Skrattande

SaraDoos
0

Här är min, som jag är tveksam till att hon fortfarande är dräktig… hon UL-ades i december (ca 130 dagar gången) och då syntes fölet ganska tydligt och hjärtat bankade Skrattande men nu ska hon ha om mindre än 2 månader… ser ju verkligen inte ut så Obestämd

HanniBunni
0

Så har Fatima sett ut hela dräktigheten ochså. Men nu de senaste veckorna( hon ska föla vilken dag som) har hon svält rejält!  Du får ha is i magen SaraSkrattande

Pheobe
0

#9 Den tycker jag visst ser dräktig ut