Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 517 ggr
Milla
0

godmorgon 13/11

fint väder och vi är snart på väg för att hämta hem huliganerna från ön. Ska bli så spännande och få se dom igen efter 6 mån!!!???

Foto kommer garanterar senare i eftermiddag

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

Morrn morrn och lycka till med att få hem hästarna , själv ska jag jobba idag,

Annette
0

God Morgon. Har inte vaknat ännu.

Cattis
0

God morgon, är själv nätt o jämnt vaken. Somnade vid 2, vaknade 4, sen 5 då dotterns klocka ringde, sen halv 7 då ungarna förde ett attans liv (jag skulle få sovmorgon idag…). Så jag är MÖR!

Inget på dagens schema av vikt. mer än att tvätta då kanske. Men annars bara "existera". :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Midlingur
0

Åhh, vad kul att hämta hem dem!

Ska städa stallskåpet idag och sätta upp lite hängare. Så långt har jag planerat idag.

susanne-s
0

Jag har mockat och släppt ut hästar nu på morgonen. Fölet sover ensam för andra natten nu och hon är så duktig- trodde nog hon skulle vara orolig men hon ligger ner och äter och är hur lugn som helst. Kul när det är positiva överaskningar.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Sehvrin
0

God morgon

Gick upp och åkte till skolan för att ha föreläsning kl 8, efter en halvtimmes väntande så kommer kursansvarige och säger att föreläsaren inte kan komma… kul värre när man hade kunnat sova lite längre Fundersam (dessutom var det kallt och  obehagligt att cykla till skolan idag)

Så nu är jag ledig resten av dagen, så det blir väl att plugga, städa och tvätta idag. Sen har jag ju träning på kvällen, alltid lika trevligt =)

Vad kul för er att få hem era hästar =)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Cattis
0

Fy 17 för att vara så här trött!

I natt när jag var vaken så satte jag igång en maskin tvätt, trodde jag ja. När jag vaknade vid fem, så kollade jag, men hade glömt trycka på start. Gjorde det då, trodde jag. Men nu när jag skulle hänga upp tvätten, har jag iaf inte startat den. Hopplöst. och jag fattar ju nu varför det aldrig blir tomt i tvättkorgarna… :-)

Flera morgnar har jag gjort en annan tabbe. Jag häller upp kaffe, ställer koppen på den utdragbara skärbrädan och brer en macka. Tar mackan och skjuter in skärbrädan. Gissa vad som händer med kaffekoppen då? F-n så klumpigt. Det har inte heller hänt bara en gång… I morgon skall jag dricka kaffet INNAN jag tar en macka, så jag är vaken då jag håller på. :-)

/Cattis

RebeckaSvensson
0

God förmiddag!

Vaknade halv 9 och trodde jag började 8. Panik till skolan och väl där så fick jag reda på att vi inte började förrän 10.15. Kanske lära sig kolla schemat i fortsättningen…

Idag är det dags för hingstarna att komma hem. Hoppas Milla kan fånga nga av mina på kort ;-) Min mor och kompis är påväg och ska hämta dem nu. Spännande att se dem efter så lång tid!

Annette
0

#7. Sluta dricka kaffe så är det problemet ur världen.

Cattis
0

#9 Ja coca cola har ju en skruvkork, och flaskan tål att trilla i golvet flera gånger om. :-D

/Cattis

Annette
0

#10. Just precis!Cool

Milla
0

Rebecka jag har inte kunnat fota alls det var ett himla väder och på båten så gällde det att hållai sig för det blåste rejält och vågorna gick upp över hästarna

RebeckaSvensson
0

#12 Jag hörde det, ingen fara. Får försöka få ngn till att fota och maila bilder där hemma sedan, eller om jag åker hem till helgen. Skönt att de är hämtade nu och att alla gick att få tag i.

Milla
0

alla var i mycket gott hull så dom har haft ett super sommarlov där ute även ommin dartmoor inte klarade sig lika bra. Han kom hem med feber,snuvig och hostig

FredrikN
0

jag hade en kul diskussion med min chef om att om man bor hos bekanta för att det är omöjligt att få hotellrum så ska man göra det gratis. Inte sa jag! jag har fått lära mig att göra rätt för mig. Hör till saken att jag la ut pengarna för övernattningen hos mina bekanta. Var ju för fan inte där för att umgås med dem utan för att jobba.