TACK
CATTIS! Du ska ha ett stort rungade tack för att du är en eldsjäl som driver det här forumet.
Ett lika stort tack till de andra admin. som hjälper till och driver det här forumet.
Ni lägger mycket tid och energi här utan att tjäna en krona på det.

Instämmer helt & fullt med föregående skrivare
Kan bara säga TACK jag oxå - har tack vare Cattis med Medarbetare blivit beroende av datorn, skulle helt enkelt inte klara mig utan "shettisforumet"
Fortsätt jobba på, ni gör ett kanon jobb med att administrera det här…

Hmm…
Ingen behöver tacka mig alls det (det var inte det jag var ute efter med mitt inlägg i en annan tråd), för utan alla som skriver här vore det inget forum liksom.
Man jag (vi) är förstås himla glada om folk har glädje/nytta av forumet. Sen att fler o fler blir beroende av att sitta mer vid datorn är kanske inte så positivt. 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Vet att du inte var ute efter en tacktråd. Men jag tyckte att det var dags att visa lite tacksamhet och påvisa allt ert jobb. Tyckte det kändes rätt att göra det efter det lilla "tjafset" om katalogerna det blev idag. 
Man ska kunna ta beröm utan att bli generad
. Alla behöver lite positiv feedback ibland.

Instämmer helt! tack, och jag är oxå en sån där beroende……
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Jätteberoende
Ni är fantastiska, tack för Er service!

Tack!

Tack för alla snälla ord!
Jag har bara haft Shetland sedan 2003 (New Forest sedan 1981) och utan det här forumet skulle jag vara väldigt ensam, där jag bor verkar det inte finnas en enda människa med detta intresse.
Tack för att ni finns och gör mitt intresse för rasen ännu större!
Vill också säga att det här forumet är det bästa man kan tänka sig om man är shetlandsfrälst, tack alla ni som sliter med det!
I kattvärlden har vi ju IDP-föreningar (independent = fristående från SVERAK) värt att tänka på här också snart kanske???
Tack Fredrik o alla andra :-)).
Det är alltid skoj när något man gör uppskattas o blir till något bra. Mest oroväckande som sagt är väl att folk erkänner sitt beroende av fokus…
Mvh - Anna
Tack tack!
Härligt att forumet uppskattas så mycket.
MVH/Milla
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Tack så mycket! Och tack till alla som är här inne och skriver!