Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 782 ggr
sanne
0

God Morgon 20 April 2009

go morgon

äntligen har jag dator igen !!! nu har man massor att ta igen :) snart väntar jobbet o sen ska det dra lite päls från alla som fortfarande fäller… vårt lilla föl är heltossig nu o drar långa rundor från mamma på dagarna ! så skönt att se.

ha en bra dag alla

zettan
0

God morgon

Har jätte ont i huvudet idag och hade hellre velat krypa ner under täcket. Men de är bara att bita i hop och försöka jobba.

De blir stallpyssel och haggöra i eftermiddag/kväll. I morgon kommer hingstarna hem. Dom skulle kommit i helgen. Men då pappa vart magsjuk så blev de inget av. Men nu är familjen friska i allafall.

Ha en bra dag alla

SannaHolmgren
0

Godmorgon. Så vart bilförsäkringen betald. Ska just gå o väcka ungarna, sedan blir det skjutsa till skola o dagis, jobba till 15:00, sedan till biblioteket och lämna in böcker, hem och hänga upp tvätt, ladda maskinen med ny, vattna sådder och omplanteringar, vattna hästar Hantera och sköta hästar, hämta hö och sedan hitta på middag. göra läxor (detta gör vi tidigare på em) och sedan har vi hela resten av kvällen på oss till övriga roliga aktiviteter, har en lång lista på det. Tungan ute

runas
0

God morgon!

Idag ska jag börja förbereda inför utställningen och maskeraden på söndag, mkt mer som ska fixas än jag tror så startar i god tid.

Annars en slappar dag för en gång skull.

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

shettismaffian
0

Godmorgon !

Sitter och försöker vakna, gick av 21.30 i går och nu är man uppe igen och ska snart börja jobba. Hosta har man fått me Skrikandes

Men efter jobbet ska jag upp och mysa i stallet en stund, passa på att titta på stallchefens lilla welch föl.

Nu ska jag jaga upp barnen så de hinner äta frukost och så måste hundarna ut.

Jag skulle nog också behöva ha en lista över allt man ska hinna med Skrattande

Ha en riktigt bra dag

polgara
0

God morgon!!!

Har tagit mig en välbehövlig sovmorgon, ska snart iväg till jobbet o ha brandövning. I eftermiddag blir det stängsling o pälsvård på pälsbollarna. Annars inget planerat.

Ha en bra dag i våren!!!

Trine
0

God morgon!

Är lite seg , har haft svårt o sovit i natt…01,50 kolla jag på klockan sist Obestämd eländes värk.

Ska få iväg barnen sen sova en timme. Sen får vi se vad som behöver göras idag.

-0,8 nu och solen är på väg, hoppas på en kanondag, UTAN blåst..Glad

Ha en bra måndag alla.

Charlotte-J
0

God morgon!

Nyss skickat ut barnen till bussen och ska snart åka in med nya bilen till bilfirman. Det är lite de måste fixa innan garantin går ut så vi får väl se om jag får lånebil eller hur det blir.

Är lite seg idag efter 48 mil i bilen igår då vi lämnade Hiawatha på stationen han ska vara på i år. Han ska vara i Nybro så passa nu på att betäck med en fin liten skäckhingst när han finns där nere Glad

Idag hoppas jag grejerna från Holland kommer så jag kan göra en rejäl uppdatering både i butiken och i webshopen. Ska väl försöka dra lite mer vinterpäls på pållarna också och sen är det det vanliga kvar, tvätt och städning!

Ha en bra dag!

Amor vincit omnia Kyss

Sasser
0

Godmorgon!

Hemma och ledig, då passar barnen på att förlänga påsklovet med sjukdom. *GAH*.

Vill gratulera Susanne på Gullsmyra för ett kanonval av avelshingst. Grattis till ett bra hingstköp! Genast blev man sugen på att köpa ett standardsto ochså…

VeronicaP
0

God morgon

Här är det fint väder idag med :-) Jag verka aldrig bli av med min förkylning och nu har det nog blivit en kobination av allergi , det jobbigaste är hostan och mina svullna ögon hm.

Idag ska jag jobba och sen så får man väl fixa här hemma.

linnea-gullsmyra
0

God morgon.

eller god dag.