Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1026 ggr
[Nesslan]
0

Flugtäcke st 105 köpes.

Finns det någon som vet vart man kan köpa det? Vet att det finns på Börjes, men skulle vilja ha flera att jämföra pris och kvalite med. Med helhals.

Tacksam för tips.

Charlotte-J
0

Jag har flugtäcke med hel hals i butiken, engelska täcken från Harry Hall. Finns tyvärr inte utlagt på hemsidan än. Vitt med lila kantband. Har storlek 100 cm hemma men de är rätt stora. Just nu endast 369:- (ord. 489:-)

Amor vincit omnia Kyss

Maliiin
0

Även Hööks har flugtäcken ner till 105 cm har jag för mig. Kolla där!

www.hooks.se

SHV-Pysen
0

vi köpte ett billigt å bra i strl 95 från typ Svea eller nått hette det. minns inte riktigt. Det var billigt iaf! finns säkerligen i strl 105 också. Vi hade ju svårt att hitta ett som inte kostade en mindre förmögenhet som faktiskt var i rätt storlek, men detta var helt ok!

Maliiin
0

#3 Hemsida?

[Nesslan]
0

Tack!

Hittade på Hööks, kostade 599 och Svea för 399. Ska fundera lite och åka till Börjes och Hööks och känna på täckena. De får ju inte vara för hårda i tyget tycker jag.

Har precis flyttat min ponny till ett nytt stall, och det var väldigt mycket knott och mygg på sommaren sa de som ägde stallet så tänkte att lillan kunde få ett täcke :)

Maliiin
0

#5 Jag har det från Börjes. Deras billiga. Och det är ganska stelt. Men inte jätte. Blir bättre när de haft det på sig ett par ggr.

Hade hemma Bucas flugtäcke som Börjes även har. Å det var ju väldigt mjukt å så. Men kändes som det gick sönder lättare. Gjorde det säkert inte, men kändes så. Tyvärr kunde inte min pålle ha det. Då det var för litet i ena storleken å för stort i nästa=(