Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 632 ggr
Ellen89
0

Stuteri namn?

Hejsan!~ Bara undrar om ni hade nagra extra favorit stuterinamn, (om ni inte redan anvander dom?) FundersamGlad

Ellen

Niklas
0

"Ellens" kanske?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Ellen89
0

hehe Räcka ut tungan det kanske later konstigt…

PP
0

Fast jag skulle ha reggat LN (tror det är okej så länge det är mer än en bokstav…).Flört

Heter man Lotta kan man ju använda L8! Oj, vad alla domare och speakers skulle få problem. Skrattande

Asagard
0

Om jag skulle välja stuterinamn idag och om jag inte fick välja det jag redan har, skulle jag försöka med "Eldflammans". Hemlis

Asagard
0

Kan också säga att hade vi köpt den gården, som vi tittade på för 6 år sedan (och inte fick, för den blev ALLDELES för dyr), så hade jag döpt stuteriet efter gårdsnamnet - Lugnet. Dock går det inte idag, för det är nu taget.

LN var bra!! Flört

Ellen89
0

hejj joo bra forslag!! tack!! jag ska tanka pa det faktist, har i Australien maste du ha et registrerat stuterinamn och marke (som e pa hastarna ie brannmarke) innan du kan ha fol. Sa jag ville satta mitt sto i fol och ville visa folet sa jag maste gora allt det dar… later det konstigt? hmm jag ar inte saker pa hur det gar till i Sverige d var ungefar 5 ar sen nu!!