Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 227 ggr
Annette
0

God Morgon 15 November

APT på jobbet på morgonen, smörgåstårta till fikat, mums! Hoppas den är utan tonfisk.

Cecilia skall ha med sig två kompisar hem från skolan, så även idag får jag stallhjälp av tre små tjejer. De var med i måndags också och hade jättekul.

Sasser
0

Godmorgon!

Har nyss kommit in från stallet och alla sysslor där. Skall strax iväg med barn för att sedan åka till min LIA-plats. Hmm jag praktiserar och det känns konstigt med tanke på min "ålder". Jag är ju så van att ta tag i saker på mitt jobb och nu är jag "bara" elev.hehe.

Tigrou
0

God morgon, snart dags att åka till dagis för att sedan ut och köra/rida lite hästar. Men jag börjar bli lite trött på att  mocka alla boxar, jag försöker att få köpa en större dyngkärra så man inte behöver gå och tömma stup i kvarten. Det är bättre med shetlandsponnyer.Glad

Sehvrin
0

God morgon

Gick och la mig med ont i en ryggmuskel och vaknade och märkte att jag fortfarande hade ont Fundersam Ska iväg till skolan om en halvtimma, sen ska jag och en klasskamrat sitta och plugga organisk kemi.

Kendoträning ikväll också, och vi ska tydligen testa att köra träningsmatch för första gången Skrattande

Längtar tills helgen då jag ska hem och få träffa mina pållar ^_^

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Som vanligt så ska vi ha nga föreläsningar idag och sedan hoppas jag att läraren ändrar vår tenta så att jag kan åka till Tyskland i helgen.

VeronicaP
0

morrn morrn , hoppas att vädret håller uppe idag så vi slipper regn , solen får gärna titta fram

Kratern
0

Morron!

En vanlig dag på jobbet men…. ikväll drar vi till Berlin. Ni slipper mig fram till måndag. Glad

Charlotte-Aveback
0

#6: Åh, vad härligt att åka till Berlin! Trevlig resa!

Charlotte-J
0

Morrn! Var och lämnade in min bil på verkstad för service och bromsbyte nu på morgonen. Ev. måste även kamremmen bytas så det skulle nog hamna på mellan 7 och 9 tusen i så fall talade dom så glatt om på verkstaden. Åh vad roligt med världens största sparbössor, NOT!!

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

God morgon!

Vilket väder! SOL! Jag skall försöka tillbringa så mkt timmar jag kan i stallet idag. Så många som min dotter tillåter iaf. Men idag regnar det ju inte på henne, så då kanske det går bättre… 

#8 Sparbössor?! De brukar ju hålla inne pengarna… Min "sparbössa" läcker isf som ett såll. Suck.
Den står nu o laddar batteriet så jag skall kunna åka härifrån alls idag.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Milla
0

morrn morrn  ja här i landskrona har vi ju då regn, mulet och regn bläää.

Har fått hem min bil igen som har varit på verkstad men inte är den helt bra för det, den låter så väldigt, men jag får väl snällt köra i allafall då gubbens bil också ska in på verkstad, den läcker bensin som bara den. Hm sorry barn inga julklappar i år alla pengarna går till bilarna.

Ska sälja bilar och alla hästarna och sen kan dom sätta in mig på en sluten avdelning så kan jag sitta där och lägga pengarna på hög iställetSkrikandes

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Charlotte-J
0

#9 Ojdå, glömde visst skriva "Jä-ligt läckande" sparbössa!!

Amor vincit omnia Kyss

SannaHolmgren
0

God morgon. Är hemma idag med öronbarn som inte är så sjukt att det behöver doktor. Får avvakta under dagen och se vad som händer.

I söndags flyttade Muller till ett stall där han kan gå ute hela dygnet.  Anledningen till flytten var att efter tre nätter inomhus i grannens stall så vägrade han att komma in på kvällarna. Han gömde sig någonstans i hagen och var helt omöjlig att hitta. Flera gånger gick vi runt hela hagen med ficklampa utan att se honom.  Lyfte inte ens ett öra när den andra hästen gick därifrån, var helt knäpptyst.  Så därför fick det bli en flytt!  Undrar om han skulle gå att hitta igen om han smet ut i skogen?

ingrid
0

god morgon. Ingen sol i götet, bara regn, regn,regn. Känns som jag ägnar mer tid åt att torka hund än att vara ute och gå med dem.

Men jag älskar ändå onsdagar, LOST på tv ikväll.

Lauth
0

God eftermiddag. Tillbaka på jobbet och tillbaka på iFokus. Här i karlstad så skiner solen och har så gjort hela dagen *retas med Ingrid*

Jajamän Lost är faktiskt en av veckans höjdpunkter!

Hanna-D
0

God eftermiddag!

Underbart körväder, grus/sandvägarna är perfekta efter gårdagens regn och sådär lagom mjuka att köra på Skrattande

AusaBausa
0

Hej lugn dag på jobbet. Min blivande hästskötare ska komma för första gången och rida Lord Ajrim. Hoppas hästen sköter sig. Tyvärr inte blivit riden sen han var på Hubertusjakt men det brukar inte märkas att han stått.

Linnah
0

God eftermiddag! Är precis hemkommen och nyopererad, och hoppar omkring på kryckor. Har plockat ut en "tagg" ur knät, så jag har varit sövd för första gången i mitt liv. Otroligt läskigt, men jag överlevde! :)