Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 574 ggr
zettan
0

God morgon 24 April

Morrn morrn

Fåglarna kvittrar som sjutton ute idag Skrattande. De talar väl om att värmen kommer nu Cool. Men de hade behövt komma lite regn så betena inte bränner sönder. Men vi får nog regn snart.
Strax på väg till jobbet. Sen blir de en del ärrenden efter jobbet och sen är de hingst träning på schemat Skrattande'

Ha en bra dag alla

polgara
0

God morgon!!!

Här har vi frost på backen, men solen är på väg o det ser ut att bli riktigt fint idag.

Själv ska ajg försöka få upp lillgrabben ur sängen o se till så han kommer iväg till skolan, sen blir det till o åka o titta till hästarna. Vid 10 tiden ska jag bege mig ner mot södra delen av landet, dvs Malmö, där jag ska tillbringa hela helgen.

Ha en trevlig helg allihop!!!

Hanna-D
0

God morgon

Fick skrapa bilen i morse men enligt TV ska det bli 18 grader i dag, skönt! Hoppas hinna med lite hästpyssel i eftermiddag.

Hoppas ni får en trevlig dag!

runas
0

God morgon!

Sval morgon men solen jobbar på för fullt redan, lovad strålande sol och värme idag.

Idag fyller min farfar år så det ska firas med tårta och te, sen ska jag putsa träns och förbereda det sista inför söndag och utställningen, ska bli skitkul! 11 anmälda shettisar och 67 ponnys/hästar sammanlagt.

Idag kommer även mamma med pendeln och då ska vi direkt åka o titta på ett hus, likadant imorgon, hustitt.

Ha en underbar dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Sasser
0

Godmorgon!!

Har gjort klart stallet och potionerat ut ungar till höger och vänster. Själv skall jag ta sonen och åka till Stockholm. En hel helg i en ishall:), skall bli kul. Han har blivit uttagen att spela 1891 WORLD CUP på Stora Mossen. Det ska bli så kul att se dom lag som kommer, 96-lag från canada, nordamerika och övriga europa. Stort för killarna som trots allt bara är 13 år gamla. Även en annan tycker det är ett mkt speciellt tillfälle att få närvara:)..

Hoppas ni alla får en bra helg i värmen som blivit utlovad.

Johanna-Granberg
0

#3 Hoppas ni hittar något som passar, håller tummarna!

Annelie-P
0

Godmorgon!

Strålande väder, ska bli varmt och skönt. Men jag får parkera mig inomhus med en hemtenta.. Ja ja, skönt att få vara hemma i alla fall.

Johanna-Granberg
0

#6 Tänker på dig,vet vad du går igenomSkrikandes Håller tummarna att det går bra!

MVH Johanna

Annelie-P
0

#7 Tack. Hemtentan är i pedagogik, oerhört flummiga frågor och mängder med litteratur. Men det är bara att ta sig igenom den. På måndag börjar farmakologi o mikrobiologi, känns väldigt mycket mer inspirerande.